تحقيقات نشان مي‌دهد با وجود توسعه اينترنت، تلويزيون همچنان محبوب‌ترين ابزار رسانه‌اي براي تبليغات است.
تحقيقات شركت Deloitte از 2 هزار شهروند آمريكايي 14 تا 75 ساله نشان مي‌دهد تلويزيون همچنان پركاربردترين رسانه براي تبليغات است و مجلات و اينترنت در رده دوم قرار دارند. در ميان خوانندگان نشريات از هر 10 نفر 6 نفر عنوان كردند كه به تبليغات چاپي بيش از تبليغات آنلاين توجه مي‌كنند. همچنين نيمي از پرسش‌شوندگان تمايل دارند در ازاي پرداخت هزينه،‌ محتواي مورد نظر خود مانند تصاوير ويديويي آنلاين را بدون تبليغات مشاهده كنند.
همچنين يك سوم از شركت‌كنندگان در اين نظر سنجي اظهار داشتند كه از تلفن همراه به عنوان يك وسيله سرگرمي استفاده مي‌كنند. بر اين اساس بيش از نيمي از افراد 14 تا 25 ساله، تلفن همراه خود را براي گوش دادن به موسيقي، تماشاي تصاوير ويديويي يا بازي كردن مورد استفاده قرار مي‌دهند.