-
کاهش ۱۰ درصدی شکایات مردمی آذربایجان شرقی از طریق سامانه ۱۲۴
به گزارش خبرنگار مهر، اسماعيل عطاپور شنبه در جمع خبرنگاران از برقراری ۲۱ هزار تماس از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبري رسيدگي به شکایات سازمان در ۱۱ ماهه سال جاري خبر داد و افزود : کاهش تلاطمات و نوسانات قیمتی و حضور مستمر بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازار و اجرای موفقیت آمیز طرح هایی چون طرح اعتماد موجب کاهش اين ميزان حدود ۱۰ درصدی آمار چنین تماس هایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
وي با بیان اینکه تمام گزارشات و شکایات مرتبط و قابل پیگیری بلافاصله مورد رسیدگی قرارگرفته و نتایج بررسی شکایات در کمترین زمان ممکن به شهروندان اعلام می شود، اظهار داشت: از ۲۱ هزار تماس برقرار شده از طریق سامانه ۱۲۴، تنها ۹ هزار و ۵۶۸ گزارش قابل پیگیری بوده و حدود ۹۸ درصد آن مورد رسیدگی قرارگرفته اند که بیشترین گزارشات دریافتی و قابل پیگیری مربوط به بخش نان بوده است.
معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر نقش شهروندان در نظارت و بازرسی از بازار گفت : بر همین اساس و با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش مراجعات به اصناف و بازار برای تامین مایحتاج این ایام، ستاد خبری سازمان تا ساعت ۲۰ شب و بعد از آن نیز سیستم پیامگیر ستاد آماده دریافت و ثبت و ضبط شکایات و گزارشات مردمی هستند.
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
- شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
- شما strong>نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
- شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
-
قوانین انجمن