در چهاردهمین دوره همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، ایرانسل برای دومین سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکننده شد.
به گزارش فاوانیوز، این همایش با حضور جمعی از مدیران و دستاندرکاران بخشهای مختلف اقتصادی در سالن همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد و بر اساس ارزیابیهای سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از میان ۳۵۹ شرکت، موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد.
براساس آییننامه اجرایی اعطای گواهینامه و تندیسهای ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان، سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، هر سال در فرآیندی که نزدیک به یک سال طول میکشد، بنگاههای تولیدی، صنعتی و خدماتی رعایتکننده حقوق مصرفکنندگان را شناسایی و در روز نهم اسفند ماه طی مراسمی معرفی میکند.
مراسم چهاردهمین دوره این همایش با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، محمدرضا نعمتزاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید محمود نوابی، رییس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و جمع کثیری از مدیران بنگاههای نمونه تولیدی و خدماتی کشور برگزار شد و گواهینامه ملی رعایت از حقوق مصرف کننده، از سوی معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به معاون توزیع و فروش ایرانسل اعطا شد.