دسته: اخبار11 اسفند 1393نوشته شده توسط رپورتاژ آگهیآواژنگ امسال در سطح ملی موفق به کسب گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. چهاردهمین دوره همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان امسال با رویکرد بنگاه های اقتصادی و موضوع مشتری مداری و جلب وفاداری مشتریان با حضور مدیران ارشد دولتی و دست اندرکاران بخش های مختلف اقتصادی در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
سازمان حمایت حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، همه ساله براساس آییننامه اجرایی اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، در فرآیندی که قریب به یک سال به طول میانجامد، بنگاههای تولیدی، صنعتی و خدماتی رعایتکننده حقوق مصرفکنندگان را شناسایی نموده و در روز نهم اسفند ماه (روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان) به عموم مردم معرفی میکند تا با افزایش انگیزه و حساسیت در نزد بنگاه های اقتصادی منتخب برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش رقابت پذیری این بنگاه ها در جهت ارائه محصولات باکیفیت، برقراری قیمت عادلانه، تحویل یا ارائه به موقع و مطلوب کالا و خدمات، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاهای این بنگاه ها و نیز کالاهای دارای استاندارد و ارتقای شاخص هایی مانند عدالت اجتماعی، رفاه، مشتری مداری و قانون و نظم گرایی در بین بنگاه های اقتصادی شود.
این همایش در سطح ملی از سال 1380 تا کنون برگزار گردیده و امسال نیز چهاردهمین دوره خود را تجربه کرد. امسال پرونده شرکت های متقاضی دریافت گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، ابتدا توسط حوزه های تخصصی سازمان حمایت بررسی اولیه شده و بعد از محرز شدن شرایط اولیه، برای تصمیم گیری به کمیته های تخصصی فرستاده شد. در ارزیابی مذکور، بنگاه های اقتصادی بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری ارزیابی می شوند.
در این دوره بیش از 3100 بازرس و حدود 23 هزار ناظر کیفی افتخاری که از سال 87 جذب این سازمان شده اند، سازمان حمایت را در برگزاری این همایش یاری نمودند. لازم به ذکر است که این همایش به طور همزمان در برخی استانها نیز برگزار می گردد و سطح برگزاری آن در سایر استانها، صرفا اهدای گواهینامه و تقدیرنامه می باشد. آواژنگ در سال گذشته موفق به کسب گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان تهران شده بود.
در سال جاری نیز علاوه بر موارد ذکر شده، به دلایل تنوع و کیفیت خدمات، گستردگی دفاتر ارائه خدمات در سراسر کشور، تنوع و توزیع مناسب کالاها و مشتری مداری، موفق به کسب گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. آواژنگ با تکیه بر اصول مشتری مداری ، بهره گیری از پرسنل متخصص و مجرب و همچنین روش های نوین خدمت رسانی، همواره در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود در تلاش می باشد.
مطالب مرتبط :
Spectre x360، لپ تاپ/تبلتی فوق العاده با عنوان "مرغوب ترین کامپیوتر HP"
جشنواره X آواژنگ: هدایای نقدی برای خریداران
آخرین مطالب را از طریقRSS دنبال کنید یا مشترک خبرنامه شوید:
به اشتراک بگذارید
نظر خود را اضافه کنید.
برای ارسال نظر وارد شوید
ثبت نام فراموشی رمز
ارسال نظر بدون عضویت در سایت
نظرات (1)
چسبانده شده ها
محبوب ها
تهیه شده توسط Komento
![]()