عنوان
|
اثرات توسعه گردشگری بر معیشت پایدار روستا (موردمطالعه: روستای برغان استان تهران ).
|
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی ( مورد مطالعه : شرکت توسعه گردشگری مارکوپولو )
|
پیش بینی تقاضای گردشگری ورودی ایران رویکرد شبکه های عصبی فازی
|
نقش گردشگری در توانمند سازی زنان روستایی. |
بررسی راهکارهای توسعه جهانگردی درکشورهای مالزی، ترکیه تونس – درسهایی برای صنعت جهانگردی ایران. |
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقاصد گردشگری شهریزد |
رابطه اقلیم آسایش گردشگری با تقاضای مقاصد گردشگریمنتخب در ایران |
عوامل موثر بر افزایش رضایت مسافران ازخدمات ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه مهرآباد |
ارزیابی توان اکولوژیکی و اولویت بندی پهنه های مستعدتوسعه اکوتوریسم ( مورد مطالعه : شهرستان مینودشت ) |
تاثیر معماری ایرانی – اسلامی بر تصویر ادراکی گردشگراناروپایی از ایران |
بررسی مشکلات خصوصی سازی صنعت توریسم در ایران |
امکان سنجی ایجاد تعاونی های گردشگری در ایران |
تاثیر مدیریت بازاریابی مقصد بر تعدیل فصلی بودن گردشگریشهر همدان |
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات دربخش فرانت آفیس هتل ها ( مورد مطالعه : هتل های ۴ و ۵ ستاره تهران). |
انتخاب الگوی مناسب برنامه ریزی استراتژیک برای سازمانهای کوچک گردشگری |
اولویت بندی عوامل بازدارنده مشارکت شهروندان تهرانیدر گردشگری کوتاه مدت حومه |
سنجش سطح قابل قبول اثرات اجتماعی منفی دیدارکنندگان برجوامع محلی در ایران ( مورد مطالعه سکونتگاههای روستایی حوزه تالاب پریشان). |
الگوی مدیریت اثر بخش مقصدهای مذهبی ( مورد مطالعه: شهر مشهد ). |
میزان رضایت گردشگران اروپایی از تجربه سفر به ایران. |
عوامل موثر بر تقاضای خوراکیها و نوشیدنی های شیراز ازدیدگاه گردشگران اروپایی مطالعه موردی گردشگران اروپایی بازدیدکننده از شهر شیراز |
رابطه مقوله امنیت و عوامل تریپوگرافیک از دید گردشگران ورودی به شهر تهران |
اثرات پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر وفاداری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران |
الگوی توسعه خوشه ای گردشگری ( مطالعهموردی : منطقه گردشگری انزلی ) |
جایگاه و تنش مدیریت طرح وعامل چهارم در فرایندطراحی واجرای پروژه های بزرگ عمرانی- بررسی موردی پروژه بازسازی و توسعه مجتمع جهانگردی |
سنجش رضایت مسافران خروجی درخط هواپیمایی آسمانبا تاکید بر مدل زتامل وبیتر. |
اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب دفاتر خدمات مسافرتی ازدید گردشگران |
عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی استان کردستانبا تاکید بر جاذبه های طبیعی ورزشی |
تدوین برنامه ی بازاریابی استراتژیک بنگاههای گردشگری از مدل مالکوم مک دونالد (مطالعه موردی : هتل بزرگ ۴ستاره زنجان ). |
موانع فرهنگی توسعه گردشگری ایران |
اثر توسعه گردشگری بر شاخص های صلح جهانیدر ایران |
رابطه رضایت شغلی و متغیرهای منبعث از آن با بهره وریکارکنان بخش اقامتی هتل های بزرگ مقیاس( مورد مطالعه : هتل های پارسیان تهران ). |
راهبردهای بازاریابی توسعه گردشگری خارجی در مقصدهایمذهبی ( مورد مطالعه : شهر مشهد ). |
شاخص های رتبه بندی و نظام سلسله مراتبی جاذبه هایگردشگری شهرستان نیشابور |
عوامل موثر برتدوین راهبردهای توسعه مقصد گردشگری |
شناسایی الگوی مناسب توسعه مقصدهای تفرجگاهی در جمهوریاسلامی ایران ( مطالعه موردی منطقهکلاردشت ). |
تاثیر عوال تصویر مقصد و رضایت گردشگر بر وفاداری بهمقصد گردشگری مورد مطالعه گردشگران داخلی شهر شیراز |
بررسی رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران پزشکی ایران.
|
اثر آموزشهای ضمن خدمت بر شکوفایی شغلی و ارزشهای مهمانداری ( مطالعه موردی : کارکنان فرانت آفیس هتلهای بنیاد درتهران ).
|
تحلیل مشکلات مدیریت منابع انسانی دفاتر خدمات مسافرتیو جهانگردی استان همدان بر اساس مدلچرخه حیات سازمان ) |
اولویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری گردشگری شهراصفهان از دیدگاه گردشگران داخلی |
بررسی صنعت جهانگردی در ایران “بعد از سال۱۳۵۸ “. |
. عوامل عمده موثر بر افزایش سطح وفاداری مشتریان ایرانیهتلهای پنج ستاره تهران |
تاثیر اشتغال بر کاهش فقر در دو بخش خدمات گردشگری و بیمارستانی |
عوامل موثربرتوسعه جهانگردی دراستان اصفهان. |
شناسایی اجزای نظام گردشگری جمهوری اسلامیایران و تعییناثرات متقابل آنها |
تاثیر تبلیغات اینترنتی بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد |
راهکارهای توسعه گردشگری سلامت با تاکیدبرگردشگری پزشکی |
نارضایتی های گردشگران بین المللی بازدیدکننده از تخت جمشید. |
اولویت بندی شاخص های سطح بندی مقصدهای گردشگری استان مازندران |
عوامل موثر بر کیفیت ارتباطات در صنعت حمل ونقل هوایی ایران با رویکرد بازاریابی رابطه مند |
عوامل موثر بر قیمت گذاری بلیط فروشی موزه ها باتاکید بر کشورهای در حال توسعه ( مورد مطالعه : موزه ملی ایران ) |
اعتماد رضایت و کیفیت الکترونیکی بر وفاداری مشتریانبه وب سایت های گردشگری با تاکید بر صنعت هتلداری. |
تعیین ظرفیت تحمل اجتماعی و واکنش رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در آبشار مارگون |
بخش بندی بازار گردشگری داخلی فرهنگیبر مبنایمتغیره ی جمعیت شناختی و رفتاری ( مورد مطالعهشهر یزد ). |
اثر اینترنت برکسب مزیت رقابتی برای دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران |
امکان سنجی پیاده سازی نظام مدیریت مقصد گردشگری ایران |
. ارزیابی کیفیت محصول گردشگری شهر تهراناز دیدگردشگران درون مرزی |
. الگویی مناسب برای مدیریت استراتژیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه شهرستان خرم آباد ). |
ارتباط عوامل جمعیت شناختی و رفتار خرید صنایع دستی گردشگران اروپایی در ایران ( مورد مطالعه: گردشگران اروپایی در مقصداصفهان ). |
رابطه ابعاد ارزش ویژه مشتری با رضایتمندی از دیدگاه گردشگران داخلی ( مورد مطالعه : هتلهای پنج ستاره شهر تهران ). |
انگاره مردم ایروان به عنوان یک مقصد گردشگری |
اولویت بندی عوامل رضایت مندی گردشگران از خدمات دفاتر خدمات مسافرتی تهران |
اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب دفاتر خدمات مسافرتی از دید گردشگران |
تعیین عوامل کلیدی موفقیت در شرکت های استراتژِک بین المللی |
سنجش تطبیقی دیدگاه گردشگران و کارشناسان دفاتر خدمات مسافرتی در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی |
سنجش رضایت مسافران خروجی در خط هواپیمایی آسمان |
شناسایی الگوی مناسب برای بازاریابی گردشگری ورزشی |
عوامل عمده موثر بر افزایش سطح وفاداری مشتریان ایرانی هتلهای ۵ ستاره تهران |
عوامل موثر بر افزایش زضایت مسافران از خدمات ترمینال پروازهای خارجی مهرآباد
|
مطالعه تطبیقی انگیزه های سفر در گردشگران درون حوزه های مسیحی و مسلمان |