سامانه مکانیزه تلفنی باشگاه پرسپولیس برای برقراری ارتباط بیشتر با هواداران با 120 خط راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا، این طرح که برای نخستین بار از سوی باشگاه پرسپولیس به مرحله اجراء در آمده، در حال حاضر با 120 خط تلفن در تهران پاسخگوی هواداران است. این سامانه در آینده نزدیک به 1200 خط در کل کشور افزایش می‌یابد.
باشگاه پرسپولیس هدف از راه اندازی این سامانه را تقویت روابط و خدمات متقابل باشگاه با هواداران در ارائه خدمات متنوع از جمله: عضویت رایگاه هواداران در کلوپ پرسپولیس، اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف،
برخورداری از نظریات و پیشنهادات هواداران در زمینه‌های مختلف،‌ معرفی بازیکنان برتر منتخب هفته،
شرکت در قرعه‌کشی اهداء جوایز،‌ شرکت در پیش بینی مسابقات پرسپولیس، معرفی هواداران برگزیده هفته،‌
معرفی استعدادهای محلی از سوی هواداران و اطلاع از طرح‌های حمایتی باشگاه پرسپولیس از هواداران.
شماره تلفن سامانه 9092305100 (شبکه هوشمند مخابرات IN با هزینه 300 تومان) است.