شرکت ژیلت با کنار گذاشتن سیاست خود در تبلیغ در هرجا و مکان به خلق تبلیغات شگفت‌آور روی آورده است.


به نقل از گیزمودو گویا شرکت ژیلت با کنار گذاشتن سیاست خود در تبلیغ در هرجا و مکان به خلق تبلیغات شگفت‌آور روی آورده است.
این شرکت با بکارگیری چندین دکتر متخصص در علم الکترومیکروسکوپی کوچکترین تبلیغ جهان را با نوشتن یک شعار تبلیغاتی بر روی یک تار مو خلق کرده است.


این تار مو که در واقع یک تار موی ریش صورت یک مرد بالغ است که به صورت طبیعی و در جریان اصلاح از صورت کنده شده است اما سرنوشتی غیر از سایر موها پیدا کرده و به زیر میکروسکوپ این دکترها راه پیدا کرده است تا آنها با استفاده از یون‌ها شعار تبلیغاتی را بر روی این تار مو حک کرده و با میکروسکوپ از آن عکس بگیرند.

اندازه این تبلیغ ۱۰۰ میکرون و یا یک دهم میلیمتر است و اکنون به دنبال تایید کتاب رکوردهای گینس است تا عنوان کوچکترین تبلیغ جهان را از آن خود کند.

اما شرکت ژیلت نقشه‌ای بیشتر از چاپ کردن عکس میکروسکوپی این تار مو و راه‌انداختن کمپین تبلیغاتی با آن دارد. این شرکت تصمیم دارد این موهای تبلیغاتی را به همراه دستگاه‌های مورد نیاز در سرویس‌های بهداشتی فرودگاه‌های سراسر جهان نصب کرده تا رهگذران این تبلیغات را بر روی همان موها و به اندازه بزرگتر ببینند! باید جالب باشد! این‌طور نیست؟

پیش از این و پس از اقدام ناجوانمردانه تیری انری و خطای هند او در مسابقه فوتبال با تیم ملی ایرلند که باعث صعود فرانسه و شکست و حضور نیافتن ایرلند در دور نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ شد، شرکت ژیلت بالاجبار در تصاویر تبلیغاتی خود توپ را از دست آقای انری گرفته و دست او را در جیبش گذاشته بود.