رئیس دانشگاه پیام نور از راهاندازی سامانه تکریم ارباب رجوع در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور خبر داد.
حسن زیاری در مراسمی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاههای کشور محسوب می شود و کارکنان این دانشگاه باید عزم خود را در خدمت به مردم جامعه بویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور جزم کنند.
وی با اشاره به راهاندازی سامانه تکریم ارباب رجوع درسازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، اظهارکرد: تمامی مدیران و کارکنان باید با دلسوزی بر تکریم هر چه بهتر ارباب رجوع اهتمام ورزند.
زیاری افزود: هر کدام از معاونان دانشگاه پیام نور در طول مدت هفته یک روز در قسمت ملاقاتهای مردمی سامانه تکریم ارباب رجوع با دانشجویان ملاقات می کنند و پاسخگوی آنها هستند.
وی با اشاره به بحث دورکاری نیز گفت: دورکاری به منزله کسر حقوق و مزایا و بیکاری نیست؛ بلکه کارکنان معتقد و متعهد کاری در اولویت این طرح قرار خواهند گرفت.



				
					
				
					
					
					
						
  پاسخ با نقل قول



,البته حرفاتون رو قبول دارم,یه چیز بگم: سیستم اداری,همه جا همین طوره,باید سیریش بشی تا کارت راه بیوفته,قانون 2)فقط به اطلاعات خودت متکی باش,قانون سوم)سعی کن همه چیز رو خودت بدونی(همه چیز دان)
						
						
			