به همان مقدار که تکنولوژی پیشرفت می کند و تغییر آرام اما بزرگی کرده ، روش های استفاده از تکنولوژی نیز متفاوت و به تعداد نفرات کره زمین می باشد چون به اندازه آدمهای موجود روی زمین ایده وجود دارد . در پستهای گذشته الکپرس نیز روشهای تبلیغاتی متفاوتی بررسی شد . این بار شرکت تولید کننده آب پرتغال تراپیکانا تبلیغ خلاقانه ای را برای معرفی محصول خود ارائه کرده .
بیلبوردی که از ۲۵۰۰ پرتغال پر شده و در پشت این بیلبورد از یک صفحه مسی و فلز روی جهت تولید ۱۸۰۰ ولت برای روشن کردن پیغام این بیلبورد که ” انرژی طبیعی ” است استفاده شده که این صفحه انرژی خود را از اسید حاصل شده از این پرتغال ها بدست می آورد . در واقع از یک انرژِی پاک برای روشن شدن بیلبورد استفاده می شود و این امیدوار کننده است و در هدفی دیگر این شرکت با این کار این حرف را می زند که با خوردن آبمیوه های ما انرژی لازم برای فعالیت بدنتان را بدست خواهید آورد .
اینگونه تبلیغ ها هیچگاه از ذهن کسی پاک نخواهد شد .