معاون فنی شرکت پست اعلام کرد:عدم ارائه نشانی درست از سوی خریداران سیمکارت اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان ایرانسل، شرکت پست را برای تحویل سیمکارت هدیه آنها دچار مشکل کرده است.

مجتبی نصیری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در خصوص اعتراض برخی از خریداران سیمکارت اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان ایرانسل مبنی بر دریافت سیمکارت هدیه خود ،اظهار داشت: شرکت پست، سیمکارت های هدیه را به همان آدرسی ارسال می کند که خریدارن درهنگام خرید سیمکارت اصلی ارائه کرده اند.
وی با بیان اینکه این مشکل در شهرستان ها بیشتر به چشم می خورد، افزود: شرکت پست دوباراقدام به ارسال سیمکارت هدیه اپراتور دوم به درب منازل افراد می کند و درصورتیکه نتواند این سیمکارت را تحویل دهد، به مدت 45 روزآنها رادر شرکت پست نگه می دارد و سپس به اپراتورارجاع می دهد.
نصری افزود: شرکت پست پس از تحویل سیمکارت هدیه از اپراتور دوم ، این سیمکارت ها را متناسب با توجه به شهرستان ها از یکدیگر جدا کرده و با توجه به شهرستان نهایت 72 ساعته به درب منازل مشترکان ارسال می کند.
این درحالیست تعدادی از خریداران سیمکارت ایرانسل اعلام کردند که با گذشت حدود یک ماه و با ارسال چندین پیام کوتاه به شماره 138 هنوز سیمکارت هدیه خودرا دریافت نکرده اند.