-
بمباران هرزنامهاي مصرفكنندگان از سوي شركتها
ر اساس يك گزارش جديد، بيش از نيمي از فروشندگان آنلاين ايميلهايي به كاربران وب ارسال ميكنند كه براي دريافت آن تقاضا نكردهاند.
به گزارش سرويس فنآوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بر اساس گزارش شركت پژوهش هرزنامه Spam Ratings، حدود 44 درصد از شركتها به جاي اينكه به مصرفكنندگان اجازه دهند براي دريافت ايميل تصميم بگيرند، بهصورت خودكار گزينه قبول دريافت ايميل بازاريابي را براي آنها فعال ميكنند.
اين يعني شركتها توصيه اداره كميسر اطلاعات انگليس را كه تاكيد كرده اطمينان از تاييد دريافت ايميل از سوي مصرف كننده پيش از ارسال پيامها برعهده شركتهاست را ناديده ميگيرند. قانون ويژه هرزنامه در آمريكا نيز تمهيد مشابهي را در نظر گرفته است.
بررسي هرزنامهها نشان ميدهد 56 درصد از ايميلهاي ارسال شده از سوي صد برند برتر در انگليس از سوي مصرف كنندگان تقاضا نشده بودند و 13 برند بزرگ نيز به صورت خودكار گزينه دريافت ايميل از سوي مصرفكنندگان را فعال كردهاند.
تنها يك سوم برندهاي انگليسي به استانداردهاي بهترين عملكرد بازاريابي ايميل عمل كرده و به مصرفكنندگان ايميلهايي كه درخواست دريافت آنها را نكرده بودند، ارسال نميكنند.
به دنبال انتشار اين گزارش، Asda كه يكي از شركتهاي متهم به ارسال ايميلهاي ناخواسته است اعلام كرد كه سياست بازاريابي ايميلي خود را بازبيني ميكند.
برچسب برای این موضوع
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
- شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
- شما strong>نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
- شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
-
قوانین انجمن