-
زندگینامه گرينويل وودز
در سال 1856 در Colombus/ Ohio متولد شد. Granville مهارتهايش را در جريان كار كسب كرد. تا سن ده سالگي در Colombus به مدرسه ميرفت، بعد از آن در يك تعميرگاه شاگردي كرد و فنون آهنگري و ماشينسازي را آموخت. در دوران جوانياش به مدرسة شبانه ميرفت و دروس خصوصي ميگرفت. اگرچه او مجبور شد مدرسه رسمي را در سن ده سالگي ترك كند، اما Granville Woods دريافته بود كه آموختن و تحصيل براي توسعةمهارتهاي او ضروري است تا بتواند خلاقيت خود را در ماشينآلات نشان دهد.

در 1872، او كاري به عنوان يك آتشنشان و سوختگير در Danville و خط آهن جنوبي در Missouri پيدا كرد، و بالاخره يك مهندس شد. او اوقات فراغتش را صرف مطالعه در زمينه الكترونيك كرد. در 1874، Woods به Illinois در Springfield نقل مكان كرد و در يك كارخانة توليد ورق آهن و فولاد كار كرد. در 1878، كاري در Ironsides، يك ماشين كشتي بخار انگليسي، پيدا كرد و درطي دو سال مهندس ارشد كشتي ماشين بخار شد. سرانجام، مسافرتها و تجربياتش او را به Gincinnali در Ohio رساند، كه در آنجا مسئول مدرنيزه كردن راهآهن شد.
در 1888، Woods سيتسمي براي خطوط هدايت الكتريكي سربار براي خط آهنها ايجاد كرد كه هدف آن توسعه سيستمهاي راهآهن موجود در شهرهايي مانند شيكاگو، ST.Lovis و NewYorkcity بود. در اوايل سي سالگياش، به توان حرارتي و موتورهاي بخار علاقهمند شد و در 1889، او نخستين حق ثبت اختراعش را به خاطر يك ديگ بخار بهبود يافته كسب كرد. در 1892، يك سيستم خط آهن تمام الكتريكي در Coney Island بكار گرفته شد. در 1887، او تلگراف چندتايي همگام خط آهن را اختراع كرد كه اجازه ارتباط بين ايستگاههاي قطار از قطارهاي درحال حركت را ميداد. اختراعات Woods به قطارها امكان داد تا با ايستگاه و نيز با ساير قطارها ارتباط برقرار كنند تا بتوانند در هر لحظه بدانند دقيقاً كجا هستند. اين اختراع،حركت قطارها را سريعتر كرده و از تصادفات و برخوردهاي متعدد جلوگيري كرد.
برچسب برای این موضوع
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
- شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
- شما strong>نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
- شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
-
قوانین انجمن