ير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات شركت ارتباطات سيار گفت: قرار است موارد و شكايات مربوط به مشتركان را از طريق پيامك دريافت كنيم.
محمد آبايي مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات شركت ارتباطات سيار دربارهي شكايات مشتركان همراه اول در رابطه با كشف مزاحمت يا در رابطه با نقصهاي موجود در شبكه به ایسنا اظهار كرد: قرار است موارد و شكاياتي كه مربوط به مشتركان است را از طريق پيامك دريافت كنيم تا مشترك بتواند شكايت خود را به صورت پيامك براي شمارهي خاص شركت ارتباطات سيار يا اداره كل بازرسي ارسال كند كه ما بعد از دريافت، اقدامات لازم و متناسب با آنها را انجام دهيم.
وي با بيان اين كه نحوهي ارسال شكايات در حال حاضر از دو روش انجام ميشود، اظهار كرد: كساني كه مشكلي در اين زمينه داشته باشند بايد با شمارهي 09990 تماس گرفته و يا از طريق اينترنت و با مراجعه به سايت شركت ارتباطات سيار و ورود در بخش مربوطه اعتراض خود را عنوان كنند.
آبايي يادآور شد: براي عملي كردن اين كار در حال انجام هماهنگيهاي لازم در اين زمينه هستيم و ميتوان گفت كه يكي از مهمترين برنامههاي ما دريافت اعتراضات مشتركان از طريق پيامك است