راهکار‌هاي جديد تايلند در جذب گردشگر





با پايان پذيرفتن اغشاشات اخير تايلند، سازمان‌هاي گردشگري سعي کردند با آرام جلوه دادن اوضاع داخلي اين کشور درسايت‌هاي اينترنتي، درصدد مثبت نشان دادن وجهه خود در بين گردشگران بين‌المللي باشند.

بازاريابي اينترنتي، بررسي نظرات گردشگران از طريق وب سايت‌هاي خارجي و غيره از جمله اقداماتي به شمار مي‌روند، که مقامات تايلند براي احيا دوباره صنعت گردشگري اين کشور به انجام آنها روي آورده‌اند.

رئيس بخش بازاريابي سازمان گردشگري تايلند گفت: برنامه‌هاي متعديد را پس از آرام شدن اوضاع داخلي اين کشور براي بازگرداندن جايگاه گذشته صنعت گردشگري تايلند در سطح بين‌المللي در دستور کار قرار داده‌ايم. اقداماتي از قبيل، مصاحبه‌هاي تصويري با گردشگران خارجي و قرار دادن آنها در وب‌سايت‌هاي معروف جهان همچون YouTub از جمله برنامه‌هاي اين سازمان در توسعه صنعت گردشگري به شمار مي‌رود.


وي افزود: برگزاري اجلاس‌هاي بين‌المللي براي تشويق سرمايه‌گذاران خارجي به منظور ايجاد سرمايه در اين کشور از ديگر اقدامات ما با هدف جذب گردشگران خارجي است.

وي خاطرنشان کرد: در بخش داخلي نيز، سعي کرده‌ايم با برپايي نمايشگاه‌هاي جاده‌اي در نقاط مختلف کشور و کشورهاي همسايه، وجود امنيت در کشور را تبليغ کرده و گردشگران داخلي و خارجي را به بازديد از جاذبه‌هاي ديدني تايلند تشويق کنيم./