قدم سوم :
با زدن کلید M پنجره Material Editor رو باز کنید و یک متریال با رنگ Diffuse سیاه و با قسمت Wire فعال درست کنید و به جسمی که دستور Push رو بهش دادید بدید.
دقت کنید اگر متریال رو به جسم اصلی و اولی بدید در رندر وایرها مشاهده نخواهند شد.
قدم چهارم :
رندر بگیرید و جسمتون رو به همراه وایرفریم اون مشاهده کنید.برای کم و زیاد کردن قطر وایرها در متریال وایری که درست کردید در قسمت Extended Parameteres مقدار Wire رو تغییر بدید.
نکته : این روش برای داشتن فقط یک شی در صحنه توصیه میشه! و در مواردی که تعداد اشیا زیاد باشه ممکنه عمل نکنه!