رفتار يكسا ن :
تازماني كه انسان همنوعان را به چشم برادر وزندگي را بعنوان موهبتي مقدس نگا ه نكند زندگي ديگران را تباه كرده است .
در موسسه يا اداره اي كه كارمند هستيد يا كارفرما از هوشتان استفاده و سعي كنيد هميشه يكسان رفتار كنيد . ورفتارتان درعين صميميت و شوخ طبعي سنگين و باوقار باشد . در اين صورت است كه جاي شما هميشه در دل ساير اعضا خواهد بود .
پيشرفت :
اگر دركارتان ترقي كرده يا ثروتمند شده ايد خودتان را گم نكنيد شايد بخت به شما فقط لبخندي زده باشد .
سروقت :
هرچه بيشتر سروقت در محل كارتان حاضر شويد بيشتر بر كارتان مسلط خواهيد شد . سحرخيزياولين قدم در كار است .
سحرخيزي و كامراني مردان وزنان بزرگ نيز به احتمال مديون گريه سحري نوزادشان بوده است .
وقت گيري :
زمان واقعيتي است كه بشرپيوسته درپي كشتن ان است . باكارمندان اداره و همكارانتان حتي اگر بسيار دوست ونزديكند براي مدت طولاني صحبت نكنيد . وبگذاريد انها به كارهاي خودشان و مردم رسيدگي كنند .
افرين بركسي كه وقتي چيزي براي گفتن ندارد سكوت مي كند .
شغل مناسب :
به اين علت كه شغل مناسبي بدست اورده ايد نبايد هر طور كه مي خواهيد رفتار كنيد . به ديدارهاي از پيش تعيين شده ي خود اهميت دهيد . اين ساعات ديگر به شما تعلق ندارد .
صداي كفش :
خانم ها در محل كار نبايد كفش هاي پاشنه دار پر سرو صدا به پا كنند . به خصوص اگر كارشان به گونه اي باشد كه بايد مرتب در حال حركت باشند .
هريك از ما انسان ارزنده اي مي شديم اگر نصف چيزي را كه از ديگران توقع داشتيم خودمان انجام مي داديم.
صبروظفر :
به طور معمول انكه صبر مي كند به ظفر مي رسد .
ايراد:
بجاي ايراد گيري بايد چاره انديشي كرد . اگر پس از سالها فعاليت در محل كارتان رئيس تند باشما صحبت كرد چه بايد بكنيد ؟
نه جواب او راتمام و كمال بدهيد و نه سرتان رابه پايين بيندازيد و براي هميشه محل كارتان را ترك كنيد . عاقلانه اين است كه حق را به رئيس چند ساله ي خود بدهيد كه بتواند گاه از شما ايراد بگيرد .
به دل نگرفتن حرفهاي تند او بهترين راه براي شماست .
پايان .