استخدام جهت ارتباط با مشتریان و حل مشکلات آن‌ها در تیم پشتیبانی از کاربران کافه‌بازار با محیطی سرشار از انرژی

مسئولیت ها به عنوان پشتیبان کاربران کافه بازار شرایط استخدام
  • پاسخگویی به ایمیل‌های روزانه
  • ساختن و به روز کردن پاسخ‌های آماده
  • نگارش عالی به منظور برقراری ارتباط موثر و قابل درک با کاربران.
  • سرعت و اثربخشی در انجام کار و در عین حال داشتن دقت بالا.
  • آشنایی و علاقه به گشت و گذار در وب‌سایت‌ها.
  • توانایی پاسخ‌گویی به کاربران از طریق ایمیل.
  • توانایی و علاقه به کار تیمی.

سابقه کار در زمینه مدیریت روابط مشتریان یک مزیت برای استخدام محسوب می‌شود.
لطفا رزومه خودتان برای درخواست استخدام را در بخش Cafebazaar Customer Support در صفحه مشاغل کافه بازار در لینک زیر آپلود کنید.
وبسایت: cafebazaar.ir
آدرس:محل کار : تهران
آخرین مهلت ارسال درخواست استخدام: 24 اردیبهشت 1394