sunyboy
03-13-2014, 01:13 PM
لیست پایان نامه های مدیریت جهانگردی برای راهنمایی جهت انتخاب موضوع برای پایان نامه
(http://www.1125.ir)
عنوان
اثرات توسعه گردشگری بر معیشت پایدار روستا (موردمطالعه: روستای برغان استان تهران ).
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی ( مورد مطالعه : شرکت توسعه گردشگری مارکوپولو )
پیش بینی تقاضای گردشگری ورودی ایران رویکرد شبکه های عصبی فازی
نقش گردشگری در توانمند سازی زنان روستایی.
بررسی راهکارهای توسعه جهانگردی درکشورهای مالزی، ترکیه تونس – درسهایی برای صنعت جهانگردی ایران.
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقاصد گردشگری شهریزد
رابطه اقلیم آسایش گردشگری با تقاضای مقاصد گردشگریمنتخب� � در ایران
عوامل موثر بر افزایش رضایت مسافران ازخدمات ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه مهرآباد
ارزیابی توان اکولوژیکی و اولویت بندی پهنه های مستعدتوسعه اکوتوریسم ( مورد مطالعه : شهرستان مینودشت )
تاثیر معماری ایرانی – اسلامی بر تصویر ادراکی گردشگراناروپایی� � از ایران
بررسی مشکلات خصوصی سازی صنعت توریسم در ایران
امکان سنجی ایجاد تعاونی های گردشگری در ایران
تاثیر مدیریت بازاریابی مقصد بر تعدیل فصلی بودن گردشگریشهر همدان
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات دربخش فرانت آفیس هتل ها ( مورد مطالعه : هتل های ۴ و ۵ ستاره تهران).
انتخاب الگوی مناسب برنامه ریزی استراتژیک برای سازمانهای کوچک گردشگری
اولویت بندی عوامل بازدارنده مشارکت شهروندان تهرانیدر گردشگری کوتاه مدت حومه
سنجش سطح قابل قبول اثرات اجتماعی منفی دیدارکنندگان برجوامع محلی در ایران ( مورد مطالعه سکونتگاههای روستایی حوزه تالاب پریشان).
الگوی مدیریت اثر بخش مقصدهای مذهبی ( مورد مطالعه: شهر مشهد ).
میزان رضایت گردشگران اروپایی از تجربه سفر به ایران.
عوامل موثر بر تقاضای خوراکیها و نوشیدنی های شیراز ازدیدگاه گردشگران اروپایی مطالعه موردی گردشگران اروپایی بازدیدکننده از شهر شیراز
رابطه مقوله امنیت و عوامل تریپوگرافیک از دید گردشگران ورودی به شهر تهران
اثرات پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر وفاداری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران
الگوی توسعه خوشه ای گردشگری ( مطالعهموردی : منطقه گردشگری انزلی )
جایگاه و تنش مدیریت طرح وعامل چهارم در فرایندطراحی واجرای پروژه های بزرگ عمرانی- بررسی موردی پروژه بازسازی و توسعه مجتمع جهانگردی
سنجش رضایت مسافران خروجی درخط هواپیمایی آسمانبا تاکید بر مدل زتامل وبیتر.
اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب دفاتر خدمات مسافرتی ازدید گردشگران
عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی استان کردستانبا تاکید بر جاذبه های طبیعی ورزشی
تدوین برنامه ی بازاریابی استراتژیک بنگاههای گردشگری از مدل مالکوم مک دونالد (مطالعه موردی : هتل بزرگ ۴ستاره زنجان ).
موانع فرهنگی توسعه گردشگری ایران
اثر توسعه گردشگری بر شاخص های صلح جهانیدر ایران
رابطه رضایت شغلی و متغیرهای منبعث از آن با بهره وریکارکنان بخش اقامتی هتل های بزرگ مقیاس( مورد مطالعه : هتل های پارسیان تهران ).
راهبردهای بازاریابی توسعه گردشگری خارجی در مقصدهایمذهبی� � ( مورد مطالعه : شهر مشهد ).
شاخص های رتبه بندی و نظام سلسله مراتبی جاذبه هایگردشگری شهرستان نیشابور
عوامل موثر برتدوین راهبردهای توسعه مقصد گردشگری
شناسایی الگوی مناسب توسعه مقصدهای تفرجگاهی در جمهوریاسلامی ایران ( مطالعه موردی منطقهکلاردشت ).
تاثیر عوال تصویر مقصد و رضایت گردشگر بر وفاداری بهمقصد گردشگری مورد مطالعه گردشگران داخلی شهر شیراز
بررسی رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران پزشکی ایران.
اثر آموزشهای ضمن خدمت بر شکوفایی شغلی و ارزشهای مهمانداری ( مطالعه موردی : کارکنان فرانت آفیس هتلهای بنیاد درتهران ).
تحلیل مشکلات مدیریت منابع انسانی دفاتر خدمات مسافرتیو جهانگردی استان همدان بر اساس مدلچرخه حیات سازمان )
اولویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری گردشگری شهراصفهان از دیدگاه گردشگران داخلی
بررسی صنعت جهانگردی در ایران “بعد از سال۱۳۵۸ “.
. عوامل عمده موثر بر افزایش سطح وفاداری مشتریان ایرانیهتلهای پنج ستاره تهران
تاثیر اشتغال بر کاهش فقر در دو بخش خدمات گردشگری و بیمارستانی
عوامل موثربرتوسعه جهانگردی دراستان اصفهان.
شناسایی اجزای نظام گردشگری جمهوری اسلامیایران و تعییناثرات متقابل آنها
تاثیر تبلیغات اینترنتی بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد
راهکارهای توسعه گردشگری سلامت با تاکیدبرگردشگری� �� پزشکی
نارضایتی های گردشگران بین المللی بازدیدکننده از تخت جمشید.
اولویت بندی شاخص های سطح بندی مقصدهای گردشگری استان مازندران
عوامل موثر بر کیفیت ارتباطات در صنعت حمل ونقل هوایی ایران با رویکرد بازاریابی رابطه مند
عوامل موثر بر قیمت گذاری بلیط فروشی موزه ها باتاکید بر کشورهای در حال توسعه ( مورد مطالعه : موزه ملی ایران )
اعتماد رضایت و کیفیت الکترونیکی بر وفاداری مشتریانبه وب سایت های گردشگری با تاکید بر صنعت هتلداری.
تعیین ظرفیت تحمل اجتماعی و واکنش رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در آبشار مارگون
بخش بندی بازار گردشگری داخلی فرهنگیبر مبنایمتغیره� �ی جمعیت شناختی و رفتاری ( مورد مطالعهشهر یزد ).
اثر اینترنت برکسب مزیت رقابتی برای دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران
امکان سنجی پیاده سازی نظام مدیریت مقصد گردشگری ایران
. ارزیابی کیفیت محصول گردشگری شهر تهراناز دیدگردشگران درون مرزی
. الگویی مناسب برای مدیریت استراتژیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه شهرستان خرم آباد ).
ارتباط عوامل جمعیت شناختی و رفتار خرید صنایع دستی گردشگران اروپایی در ایران ( مورد مطالعه: گردشگران اروپایی در مقصداصفهان ).
رابطه ابعاد ارزش ویژه مشتری با رضایتمندی از دیدگاه گردشگران داخلی ( مورد مطالعه : هتلهای پنج ستاره شهر تهران ).
انگاره مردم ایروان به عنوان یک مقصد گردشگری
اولویت بندی عوامل رضایت مندی گردشگران از خدمات دفاتر خدمات مسافرتی تهران
اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب دفاتر خدمات مسافرتی از دید گردشگران
تعیین عوامل کلیدی موفقیت در شرکت های استراتژِک بین المللی
سنجش تطبیقی دیدگاه گردشگران و کارشناسان دفاتر خدمات مسافرتی در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی
سنجش رضایت مسافران خروجی در خط هواپیمایی آسمان
شناسایی الگوی مناسب برای بازاریابی گردشگری ورزشی
عوامل عمده موثر بر افزایش سطح وفاداری مشتریان ایرانی هتلهای ۵ ستاره تهران
عوامل موثر بر افزایش زضایت مسافران از خدمات ترمینال پروازهای خارجی مهرآباد
مطالعه تطبیقی انگیزه های سفر در گردشگران درون حوزه های مسیحی و مسلمان
(http://www.1125.ir)
(http://www.1125.ir)
عنوان
اثرات توسعه گردشگری بر معیشت پایدار روستا (موردمطالعه: روستای برغان استان تهران ).
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی ( مورد مطالعه : شرکت توسعه گردشگری مارکوپولو )
پیش بینی تقاضای گردشگری ورودی ایران رویکرد شبکه های عصبی فازی
نقش گردشگری در توانمند سازی زنان روستایی.
بررسی راهکارهای توسعه جهانگردی درکشورهای مالزی، ترکیه تونس – درسهایی برای صنعت جهانگردی ایران.
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقاصد گردشگری شهریزد
رابطه اقلیم آسایش گردشگری با تقاضای مقاصد گردشگریمنتخب� � در ایران
عوامل موثر بر افزایش رضایت مسافران ازخدمات ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه مهرآباد
ارزیابی توان اکولوژیکی و اولویت بندی پهنه های مستعدتوسعه اکوتوریسم ( مورد مطالعه : شهرستان مینودشت )
تاثیر معماری ایرانی – اسلامی بر تصویر ادراکی گردشگراناروپایی� � از ایران
بررسی مشکلات خصوصی سازی صنعت توریسم در ایران
امکان سنجی ایجاد تعاونی های گردشگری در ایران
تاثیر مدیریت بازاریابی مقصد بر تعدیل فصلی بودن گردشگریشهر همدان
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات دربخش فرانت آفیس هتل ها ( مورد مطالعه : هتل های ۴ و ۵ ستاره تهران).
انتخاب الگوی مناسب برنامه ریزی استراتژیک برای سازمانهای کوچک گردشگری
اولویت بندی عوامل بازدارنده مشارکت شهروندان تهرانیدر گردشگری کوتاه مدت حومه
سنجش سطح قابل قبول اثرات اجتماعی منفی دیدارکنندگان برجوامع محلی در ایران ( مورد مطالعه سکونتگاههای روستایی حوزه تالاب پریشان).
الگوی مدیریت اثر بخش مقصدهای مذهبی ( مورد مطالعه: شهر مشهد ).
میزان رضایت گردشگران اروپایی از تجربه سفر به ایران.
عوامل موثر بر تقاضای خوراکیها و نوشیدنی های شیراز ازدیدگاه گردشگران اروپایی مطالعه موردی گردشگران اروپایی بازدیدکننده از شهر شیراز
رابطه مقوله امنیت و عوامل تریپوگرافیک از دید گردشگران ورودی به شهر تهران
اثرات پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر وفاداری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران
الگوی توسعه خوشه ای گردشگری ( مطالعهموردی : منطقه گردشگری انزلی )
جایگاه و تنش مدیریت طرح وعامل چهارم در فرایندطراحی واجرای پروژه های بزرگ عمرانی- بررسی موردی پروژه بازسازی و توسعه مجتمع جهانگردی
سنجش رضایت مسافران خروجی درخط هواپیمایی آسمانبا تاکید بر مدل زتامل وبیتر.
اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب دفاتر خدمات مسافرتی ازدید گردشگران
عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی استان کردستانبا تاکید بر جاذبه های طبیعی ورزشی
تدوین برنامه ی بازاریابی استراتژیک بنگاههای گردشگری از مدل مالکوم مک دونالد (مطالعه موردی : هتل بزرگ ۴ستاره زنجان ).
موانع فرهنگی توسعه گردشگری ایران
اثر توسعه گردشگری بر شاخص های صلح جهانیدر ایران
رابطه رضایت شغلی و متغیرهای منبعث از آن با بهره وریکارکنان بخش اقامتی هتل های بزرگ مقیاس( مورد مطالعه : هتل های پارسیان تهران ).
راهبردهای بازاریابی توسعه گردشگری خارجی در مقصدهایمذهبی� � ( مورد مطالعه : شهر مشهد ).
شاخص های رتبه بندی و نظام سلسله مراتبی جاذبه هایگردشگری شهرستان نیشابور
عوامل موثر برتدوین راهبردهای توسعه مقصد گردشگری
شناسایی الگوی مناسب توسعه مقصدهای تفرجگاهی در جمهوریاسلامی ایران ( مطالعه موردی منطقهکلاردشت ).
تاثیر عوال تصویر مقصد و رضایت گردشگر بر وفاداری بهمقصد گردشگری مورد مطالعه گردشگران داخلی شهر شیراز
بررسی رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران پزشکی ایران.
اثر آموزشهای ضمن خدمت بر شکوفایی شغلی و ارزشهای مهمانداری ( مطالعه موردی : کارکنان فرانت آفیس هتلهای بنیاد درتهران ).
تحلیل مشکلات مدیریت منابع انسانی دفاتر خدمات مسافرتیو جهانگردی استان همدان بر اساس مدلچرخه حیات سازمان )
اولویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری گردشگری شهراصفهان از دیدگاه گردشگران داخلی
بررسی صنعت جهانگردی در ایران “بعد از سال۱۳۵۸ “.
. عوامل عمده موثر بر افزایش سطح وفاداری مشتریان ایرانیهتلهای پنج ستاره تهران
تاثیر اشتغال بر کاهش فقر در دو بخش خدمات گردشگری و بیمارستانی
عوامل موثربرتوسعه جهانگردی دراستان اصفهان.
شناسایی اجزای نظام گردشگری جمهوری اسلامیایران و تعییناثرات متقابل آنها
تاثیر تبلیغات اینترنتی بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد
راهکارهای توسعه گردشگری سلامت با تاکیدبرگردشگری� �� پزشکی
نارضایتی های گردشگران بین المللی بازدیدکننده از تخت جمشید.
اولویت بندی شاخص های سطح بندی مقصدهای گردشگری استان مازندران
عوامل موثر بر کیفیت ارتباطات در صنعت حمل ونقل هوایی ایران با رویکرد بازاریابی رابطه مند
عوامل موثر بر قیمت گذاری بلیط فروشی موزه ها باتاکید بر کشورهای در حال توسعه ( مورد مطالعه : موزه ملی ایران )
اعتماد رضایت و کیفیت الکترونیکی بر وفاداری مشتریانبه وب سایت های گردشگری با تاکید بر صنعت هتلداری.
تعیین ظرفیت تحمل اجتماعی و واکنش رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در آبشار مارگون
بخش بندی بازار گردشگری داخلی فرهنگیبر مبنایمتغیره� �ی جمعیت شناختی و رفتاری ( مورد مطالعهشهر یزد ).
اثر اینترنت برکسب مزیت رقابتی برای دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران
امکان سنجی پیاده سازی نظام مدیریت مقصد گردشگری ایران
. ارزیابی کیفیت محصول گردشگری شهر تهراناز دیدگردشگران درون مرزی
. الگویی مناسب برای مدیریت استراتژیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه شهرستان خرم آباد ).
ارتباط عوامل جمعیت شناختی و رفتار خرید صنایع دستی گردشگران اروپایی در ایران ( مورد مطالعه: گردشگران اروپایی در مقصداصفهان ).
رابطه ابعاد ارزش ویژه مشتری با رضایتمندی از دیدگاه گردشگران داخلی ( مورد مطالعه : هتلهای پنج ستاره شهر تهران ).
انگاره مردم ایروان به عنوان یک مقصد گردشگری
اولویت بندی عوامل رضایت مندی گردشگران از خدمات دفاتر خدمات مسافرتی تهران
اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب دفاتر خدمات مسافرتی از دید گردشگران
تعیین عوامل کلیدی موفقیت در شرکت های استراتژِک بین المللی
سنجش تطبیقی دیدگاه گردشگران و کارشناسان دفاتر خدمات مسافرتی در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی
سنجش رضایت مسافران خروجی در خط هواپیمایی آسمان
شناسایی الگوی مناسب برای بازاریابی گردشگری ورزشی
عوامل عمده موثر بر افزایش سطح وفاداری مشتریان ایرانی هتلهای ۵ ستاره تهران
عوامل موثر بر افزایش زضایت مسافران از خدمات ترمینال پروازهای خارجی مهرآباد
مطالعه تطبیقی انگیزه های سفر در گردشگران درون حوزه های مسیحی و مسلمان
(http://www.1125.ir)