مديريت فروش جهاني
نويسندگان: ارل دي هانيكات، جان بي فورد و همكاران
مترجمان: حمدالله پويا، داود ابوالقاسمي
ناشر: موسسه پويامشاور
نوبت چاپ: اول، 1387
شمارگان: 3000 نسخه
بها: 6000 تومان
تلفن:
با جهاني شدن رقابت و بازارها، بسياري از حرفه‌ها و مهارتها نيز جهاني شده اند كه يكي از آنها فروش و فروشندگي است. بنگاهها و شركتهاي علاقه‌مند به فعاليت در بازارهاي جهاني، خواستار نيروهايي هستند كه بتوانند با ديد و دانش جهاني با مخاطبان گوناگون ارتباط برقرار كرده، مذاكره كنند و به دادوستد بپردازند.
مطالعه و فراگيري تكنيك‌ها، اصول و فنون فروش و فروشندگي جهاني و موارد و قضاياي واقعي مي تواند گامي مناسب براي افزايش دانش و مهارتها باشد.
كتاب حاضر، مجموعه مناسبي از علم و تجربه فروش درسطح جهاني است كه هريك از بخشها همراه با قضايا و موارد آموزنده مي‌تواند راهنما و راهگشاي خوبي باشد.
با مطالعه اين كتاب مي توان با تفاوتهاي فرهنگي و رفتاري در دادوستد و تجربه هاي فروش جهاني آشنا شد و راهكارهايي براي مبادلات و معاملات حرفه‌اي پيدا كرد.
اين كتاب مي تواند منبعي ارزشمند براي كليه علاقه‌مندان بازاريابي و فروش باشد.