بالا
لامپ رشد گیاه

 دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه

 دانلود نمونه سوالات فراگیر پیام نور

 فروشگاه پایان نامه و مقاله


 تایپ متن و مقاله و پایان نامه





 دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 از مجموع 21

موضوع: آموزش code vision - برنامه نويسي رباتيك

  1. #1
    TAHA آواتار ها
    • 9,180
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل تحصیل
    PNU-CLUB
    شغل , تخصص
    PNU-CLUB
    رشته تحصیلی
    PNU-CLUB
    راه های ارتباطی
    پست های وبلاگ
    1

    New4 آموزش code vision - برنامه نويسي رباتيك

    آموزش code vision
    در این بخش آموزش برنامه نویسی سی کد ویژن قرار می گیرد
    avr-->c-->code vision

  2. #2
    TAHA آواتار ها
    • 9,180
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل تحصیل
    PNU-CLUB
    شغل , تخصص
    PNU-CLUB
    رشته تحصیلی
    PNU-CLUB
    راه های ارتباطی
    پست های وبلاگ
    1

    پیش فرض

    شکل کلی برنامه
    اولین قدم شناخت شکل کلی برنامه نویسی سی است

    سرامد
    متغیر های عمومی
    تعریف توابع
    تابع اصلی
    {
    متغیر محلی
    تعریف سخت افراری
    برنامه اصلی
    }
    تشریح توابع

  3. #3
    TAHA آواتار ها
    • 9,180
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل تحصیل
    PNU-CLUB
    شغل , تخصص
    PNU-CLUB
    رشته تحصیلی
    PNU-CLUB
    راه های ارتباطی
    پست های وبلاگ
    1

    پیش فرض

    سرامد
    سرامد ها برنامه هایی از پیش نوشته شده اند که برای جلوگیری از نوشتن چند باره ی آن ها در برنامه متعدد ایجاد شده اند
    شکل کلی سرامد به صورت زیر می باشد


    #include
    < نام سرامد .h >


    از سرامد های پرکاربرد می توان به سرامد میکروکنترلر اشاره کرد که در هر برنامه ای ضروری است و کار شناسایی سخت افزار های داخلی میکرو کنترلر را بر عهده دارد
    و از دیگر سرامد ها می توان به سرامد کیبرد موشواره ال سی دی ها ی گرافیکی دوربین ها و ... اشاره کرد

  4. #4
    TAHA آواتار ها
    • 9,180
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل تحصیل
    PNU-CLUB
    شغل , تخصص
    PNU-CLUB
    رشته تحصیلی
    PNU-CLUB
    راه های ارتباطی
    پست های وبلاگ
    1

    پیش فرض

    متغیر ها قسمت اول
    متغیر ها مکان هایی از حافظه اند که مقادیری می گیرند .
    متغیر ها به صورت زیر تعریف میشوند
    نام متغییر نوع متغیر
    - در کد ویژن متغیر ها یکی از صورت های زیر است
    bit :
    اعداد بولی 0 یا 1 که یک بیت حافظه اشغال می کند
    char :
    اعداد صحیح بین -128 و 127 که یک بایت حافظه اشغال می کنند
    int :
    اعداد صحیح بین -32768 و 32767 که دو بایت حافظه اشغال می کنند
    long :
    اعداد صحیح بین -2^31 و 2^31-1 که چهار بایت حافظه اشغال می کنند
    float :
    اعداد اعشاری بین +_ 1/175*10^-38- و +_ 3/402*10^38 که چهار بایت حافظه اشغال می کند
    double :
    اعداد اعشاری با دقت مضاعف که هشت بایت اشغال می کند
    اگر قبل از نوع متغیر صحیح از کلمه ی
    unsigned
    استفاده شود منفی آن متغییر از بین رفته و حداکثر مقادیر آن دو برابر می شود

  5. #5
    TAHA آواتار ها
    • 9,180
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل تحصیل
    PNU-CLUB
    شغل , تخصص
    PNU-CLUB
    رشته تحصیلی
    PNU-CLUB
    راه های ارتباطی
    پست های وبلاگ
    1

    پیش فرض

    متغیر ها قسمت دوم
    متغیر ها در سه جا می توانند ذخیره شوند
    در ram برای این کار هیچ پییشوندی لازم نیست
    در rom برای این کار از پیشوند eeorom استفاده می شود
    در flash برای این کار از پیشوند flash استفاده می شود
    متغیر های که در رم ذخیره می شوند پس از ریست از بین می روند
    متغیر هایی که در فلش ذخیره می شوند ثابت می باشند و امکان مقدار دادن در ادامه برنامه به آن موچود نمی باشد
    همچنین استفاده از پیشوند باعث ثابت شدن متغیذ می شود
    متغیر ها یا محلی اند و یا عمومی اند
    اگر در اول برنامه قبل از تابع main تعریف شده یاشند متغیر عمومی و اگر در داخل یک تابع تعربف شده باشند متغیر محلی اند
    از متغیر عمومی در تمام قسمت های برنامه می توان استفاده کرد
    ولی از متغیر محلی فقط در داخل همان تابع استفاده می شود و با اتمام اجرای تابع آن ها ازبین می روند

  6. #6
    TAHA آواتار ها
    • 9,180
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل تحصیل
    PNU-CLUB
    شغل , تخصص
    PNU-CLUB
    رشته تحصیلی
    PNU-CLUB
    راه های ارتباطی
    پست های وبلاگ
    1

    پیش فرض

    ارایه
    آرایه ها n بعدی ماتریس های n بعدی هستند که به صورت زیر تعیریف می شوند

    جنس اعضا نام آرایه [تعداد اعضای بعد اول] [تعداد اعضای بعد دوم] [تعداد اعضای بعد سوم] ...


    int robot [23][245][24][4]

    اگر جنس اعضا از نوع char باشد به آرایه ؛ رشته نیز می گویند

    char string [10][15]

    آرایه ها نیز مانند متغیر ها داری دو نوع محلی عمومی می باشد

  7. #7
    TAHA آواتار ها
    • 9,180
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل تحصیل
    PNU-CLUB
    شغل , تخصص
    PNU-CLUB
    رشته تحصیلی
    PNU-CLUB
    راه های ارتباطی
    پست های وبلاگ
    1

    پیش فرض

    ساختمان
    ساختمان ها مجموعه هایی از متغیر ها ثابت ها رشته ها آرایه ها و ساختمان های دیگر هستند
    اگر شما از یک شی مشخصاتی دارید بهترین وسیله برای بیان ساختمان می باشد وبه صورت زیر تعریف می شود


    stract نام ساختمان { اعضا } شی هایی از نوع ساختمان;


    struct avr { type name pin vcc { atmega32,tiny11,atmega5660;

    برای استفاده از ساختمان از کل به جز حرکت کرده و وسط آن نقطه می گذاریم


    ali.dars.omumi.farsi=13


  8. #8
    TAHA آواتار ها
    • 9,180
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل تحصیل
    PNU-CLUB
    شغل , تخصص
    PNU-CLUB
    رشته تحصیلی
    PNU-CLUB
    راه های ارتباطی
    پست های وبلاگ
    1

    پیش فرض

    اشاره گر ها
    اشاره گر ها مکان هایی از حافظاه اند که به آدرس متغییر دیگری اشاره می کنند و به صورت زیر تعریف می شوند

    جنس اشاره گر * نام اشاره گر


    int a; int *b; b = &a;

    اشاره گر ها فقط آدرس متغیر ها از جنس خود را نگه می دارند و دادن آدرس دیگر متغیر ها غلط است

  9. #9
    TAHA آواتار ها
    • 9,180
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل تحصیل
    PNU-CLUB
    شغل , تخصص
    PNU-CLUB
    رشته تحصیلی
    PNU-CLUB
    راه های ارتباطی
    پست های وبلاگ
    1

    پیش فرض

    عملگر ها قسمت اول

    + جمع
    - تفریق
    * ضرب
    / تقسیم
    ++ افزایش یک واحدی
    -- کاهش یک واحدی
    % باقی مانده ی تقسیم
    = انتساب
    >> شیفت به چپ
    << شیفت به راست
    ~ not منطقی
    & and منطقی
    | or منطقی
    ! not بولی
    && and بولی
    || or بولی
    =+ اول جمع سپس انتساب
    =- اول تفریق سپس انتساب
    =* اول ضرب سپس انتساب
    =/ اول تقسیم سپس انتساب
    =% اول باقی مانده سپس انتساب
    == شرط برابری
    =! شرط نابرابری
    < شرط بزرگتر بودن
    > شرط کوچکتر بودن
    => شرط کوچکتر یا مساوی بودن
    =< شرط بزرگتر یا مساوی بودن
    & استخراج آدرس
    * روجوع به آدرس

  10. #10
    TAHA آواتار ها
    • 9,180
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل تحصیل
    PNU-CLUB
    شغل , تخصص
    PNU-CLUB
    رشته تحصیلی
    PNU-CLUB
    راه های ارتباطی
    پست های وبلاگ
    1

    پیش فرض

    عملگر ها قسمت دوم

    کدهای دوگانه ی زیر برابرند


    c =a + c ; ------------------------- c + = a ;


    d = a - d; ------------------------- d - = a ;


    e = a * e ; --------------------- e * = a ;


    f = a + f ; -------------------- f * = a ;

    g = a / g ; ----------------- g / = a ;


    h = a % h ; ----------------------- h % = a;


    a = b ; ------------ k = & a ; b = * k ;


صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •