یکی از دانشجویان مرکز پیام نور دزفول گلایه ای از این مرکز در مورد گرفتن پول به عنوان حق پارکینگ از دانشجویان توسط مرکزشان کرده است.



به گزارش ( ) : به نقل از یکی از دانشجویان پیام نور مزکر دزفول ، دانشگاه پیام نور واحد دزفول درخارج ازمحوطه ی دانشگاه ودرکناراتوبان قسمتی راکه توسط شهرداری گاردیل زده شده رامحصورکرده وبعنوان پارکینگ دانشگاه از آن استفاده می کند.
با توجه به این که این قسمت اصلا” مربوط به دانشگاه نمی باشد و متعلق به شهرداری می باشد ولی ازدانشجویانی که باموتورسیکلت واتوموبیل به دانشگاه می آیندحق پارکینگ ملبغ ۱۰۰ و ۲۰۰ تومان اخذمی کند.


واین درحالیست که محوطه آسفالت نبوده ومسقف هم نیست واصلا مربوط به دانشگاه نیز نمیباشد.مسولین بجای کمک به دانشجویان فقط به فکرکسب درآمدازدانشجویان میباشند.


.
آیا واقعا” باید دانشگاه محل تحصیل باشد یا ما در سر کلاس به فکر وسایل خودمان در آن پارکینگ باشیم که خسارتی به آنها وارد نشود.


این در حالی است که در ترم های قبل مرکز نیشابور هم اجازه ورود موتورسیکلت و اتومبیل دانشجویان را به داخل محطه منع کرده بود . به توجه به دور افتادگی این مرکز از شهر و بسیار خطرناک بودن محوطه خارج دانشگاه از نظر مزاحمین دانشجویان همیشه نگران وسایل نقیه شخصی خود بودن تا آسیبی به آنها نرسد ولی اکنون اجازه ورود به وسایل نقلیه شخصی داده شده .


فرستنده خبر: محمد راد