به گزارش خبرنگار مهر،  ظهر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت زورخانه ای اکبر حلبی کاندیدای ریاست به ضرورت برنامه ریزی دقیق این ورزش در استان تاکید کرد و ایجاد صمیمت بین ورزشکاران را ضروری دانست.
وی با بیان اینکه رسیدگی به نیاز شهرستان ها یک ضرورت است، ادامه داد: ورزش زورخانه ای با آسیب مدیریت مواجه است و اصلاح شیوه مدیریت باید قویا مورد توجه قرار گیرد.
حلبی به ضرورت حل مشکل مربیان و داوران اشاره کرد و ایجاد فضای مناسب جهت فعال کردن ورزشکاران تیم ورزشی جوان و نوجوان را یک ضرورت دانست.
در ادامه منوچهر حیدری دیگر کاندیدای ریاست این هیئت با بیان اینکه وضعیت این رشته ورزشی در استان مطلوب نیست، اضافه کرد: اینکه استان اردبیل از بین ۳۱ استان رتبه ۲۹  را دارد مقبول نیست و باید در خصوص بهبود رتبه استان اقدام شود.
وی توجه به معیارهای فدراسیون برای ارتقا این رشته ورزشی را ضروری دانست و متذکر شد: جلب حمایت خیرین و دستگاه های اجرایی، مراجعه دوره ای  به هیئت های شهرستانی، بازسازی و تجهیز زورخانه ها و ساخت زورخانه های جدید و رتبه بندی ورزشکاران و مرشدان قویا مورد نیاز است.
در عین حال رفیع خلیل زاده کاندیدای این هیئت نیز با اشاره به راه اندازی تیم های نونهالان، طلاب و جوانان به ضرورت تداوم فعالیت های انجام شده در هیئت تاکید کرد.
کاندیدای دیگر فرهاد داداش زاده نیز برخورد سلیقه ای با این ورزش را آفتی در ورزش زورخانه ای دانست و افزود: توزیع عادلانه تجهیزات، اطلاع دادن به موقع بخشنامه ها و شناسایی استعدادها نیاز این رشته ورزشی است.
محمد شهباز علی زاده دیگر کاندیدا نیز هماهنگی با نهادهای اجرایی برای برگزاری برنامه های این هیئت را ضروری دانست و تاکید کرد: برگزاری جشن، اردوهای ورزشی، اعزام مرشدان برتر استان، جذب اعتبار مناسب برای تجهیز زورخانه ها و تلاش برای جذب اعتبار ملی در ساخت زورخانه جدید در شهرستان های فاقد زورخانه نیاز جدی این رشته ورزشی است.
در این انتخابات شهباز علیزاده از بین ۱۲ رای ماخوذه با ۹ رای توانست به عنوان رئیس جدید هیئت زورخانه ای و پهلوانی استان اردبیل به مدت چهار سال منصوب شود.