قلعه نويی عليرغم اعلام اوليه اش مبنی بر نخواستن مجيدی، در آخرين روز نقل و انتقالات گفت مجيدی می تواند برگردد و با فتح الله زاده به توافق رسيد كه در ازای تمديد قرارداد جباری، با برگشتن مجيدی موافقت كند.

جام نیوز: 48 ساعت از برد استقلال در آبادان نگذشته بود كه فرهاد مجيدي بسان بازي قبل با فجر، همه چيز را تحت الشعاع خودش قرار داد. در بازي قبلي، تشويق شدن مجيدي از طرف هواداران تساوي و حرف هاي قلعه نويي را پوشاند و حالا نامه خداحافظي او، برد شيرين صنعت نفت را از يادها مي برد.

فرهاد مجيدي در هفتم مهر ماه نامه اي براي هواداران نوشت و از آنها به خاطر محبت هاي شان در 15 سال حضورش در استقلال تشكر كرد. او گفت مي خواهد سخت ترين تصميم زندگي اش را با هواداران در ميان بگذارد و اين خبر، اعلام خداحافظي او از فوتبال بود. البته مجيدي مثل هميشه منت هايش را هم بر سر استقلال گذاشت و از پيشنهادهاي ليگ برتري گفت كه يك به يك به خاطر استقلال با جواب منفي روبرو شده.


اين نامه وداع درست بعد از يك هفته پرماجرا علني شد. تشويق مجيدي در بازي با فجر، برملا شدن تماس رويانيان با او براي پرسپوليسي شدن، مصاحبه تند فتح الله زاده در حمايت از قلعه نويي و تصميم او براي نپذيرفتن مجيدي در ابتداي فصل و ريختن آب پاكي روي دست اين بازيكن، گفتگوي دوباره فتح الله زاده كه اين بار با لحني آرام تر گفت اگر ليست استقلال در تيم فصل، جاي خالي داشته باشد مجيدي به اين تيم مي آيد و حالا خبر خداحافظي مجيدي در فوتبال.


اين نامه شايد پاسخ مجيدي باشد به اشتباهات تاكتيكي اش در بازي با قلعه نويي. قلعه نويي عليرغم اعلام اوليه اش مبني بر نخواستن مجيدي، در آخرين روز نقل و انتقالات گفت مجيدي مي تواند برگردد و با فتح الله زاده به توافق رسيد كه در ازاي تمديد قرارداد جباري، با برگشتن مجيدي موافقت كند.


نكته اما اينجا بود كه مجيدي خيلي زود شمشير را از رو بست. او عليرغم اينكه در نامه خداحافظي اش گفت در تمام اين مدت سكوت كرده اما بارها مصاحبه كرد و انواع نيش و كنايه ها را نثار قلعه نويي كرد. قلعه نويي اما هرگز به مجيدي و ادعاهايش (مثل اينكه گفت بزرگ شده مكتب حجازي است ولي حاجيلو گفت حجازي، مكتبي نداشت) كنايه اي نزد. او حتي يكي، دو هفته قبل باز هم به فتح الله زاده براي حضور مجيدي چراغ سبز نشان داد ولي باز هم مجيدي با يك مصاحبه همه چيز را خراب كرد.


مجيدي در نامه خداحافظي اش مدعي شده كه «بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم» اما آيا واقعا اين طور بود؟ آرشيو رسانه ها حداقل سه مصاحبه مجيدي را در اين ده هفته اي كه از ليگ مي گذرد ثبت كرده. مصاحبه هايي كه همگي شان عليه قلعه نويي بود و كم بر اوضاع نه چندان آرام استقلال، مشكل اضافه نكرد. او يك بار بازوبند كاپيتاني را بهانه كرد و به قلعه نويي تاخت، يك بار هم با اختراع «مكتب حجازي» به جنگ قلعه نويي رفت و لفظ «آقايان» جزيي جداناپذير در تمامي مصاحبه هايش بود و حتي در نامه خداحافظي اش هم ديده شد. اين مصاحبه ها را مجيدي انجام مي داد؟ او كه مدعي شده در اين چند وقت حرفي نزده. پس چه كسي به جاي مجيدي حرف مي زده؟ واكنش مجيدي چه بود؟ سكوت او به معناي تاييد همه آن حرف ها نبود؟


اين خداحافظي واقعي است؟ يا اينكه مثل وداع هاي پرشمار علي كريمي از تيم ملي به چند ماه هم نمي كشد؟ مجيدي نامه خداحافظي اش از فوتبال را نوشت و در همين نامه مدعي شد كه همچنان و عليرغم اينكه در آستانه 36 سالگي است، مي تواند بازي كند. با وجود اين نامه رسمي، اما همچنان مي توان اميدوار بود كه مجيدي هم چند ماه ديگر به خاطر درخواست هاي هواداران به فوتبال برگردد و در نيم فصل دوم پيراهن استقلال را بپوشد.








منبع:jamnews.ir