2مرد که با سوءاستفاده از عنوان پلیس قصد تسویه‌حساب با منشی یک پزشک را داشتند، در ورامین به دام افتادند.

تابناک: سیداحمد میری، رئیس پلیس ورامین گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ارسال نامه‌ای تهدیدآمیز با عنوان مامور پلیس برای عزل منشی یک پزشک در ورامین، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری پرونده به‌ صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ورامین با اقدامات اطلاعاتی گسترده و کنترل‌های محسوس و غیرمحسوس در اطراف مطب پزشک، به یک مرد که رفت و آمدهای مشکوکی به یک کافی‌نت در آن حوالی داشت، مظنون شده و با هماهنگی‌های لازم با ورود به کافی نت متوجه شدند مرد ناشناس در حال تدارک و تهیه اعلامیه و اطلاعیه‌های ویژه نیروی انتظامی برای دیگر پزشکان است.

وی در ادامه افزود: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی‌های بیشتر به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی منتقل شد.

سرهنگ میری خاطرنشان کرد: مأموران در بررسی‌های بعدی ابعاد دیگری از این پرونده را آشکار و در این ارتباط شخص دیگری را که با متهم در ارتباط بود شناسایی و در عملیاتی ضربتی او را نیز دستگیر کردند. رئیس پلیس ورامین در پایان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها اذعان کردند که پس از تنظیم نامه جعلی از سوی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ورامین، با تهدید پزشک تقاضای عزل منشی را کرده و با این عمل قصد سوءاستفاده از عنوان پلیس برای تسویه‌حساب شخصی با منشی مطب را داشته‌اند.