رئیس دانشگاه پیام نور قائمشهر گفت: دانشجویان رشته فنآوری و اطلاعات این مرکز دانشگاهی روشی را برای استفاده همزمان دو شخص از یک کیس طراحی و اجرا کردند.

رمضان غلامی اظهار داشت: ارتباط صنعت و دانشگاه مهم‌ترین هدف ما در برنامه‌ریزی دانشگاه پیام نور قائمشهر است.
غلامی افزود: با همکاری مسئولان ۵۳۰ میلیون تومان در سال جاری برای ساخت و دیوارکشی دانشگاه پیام نور قائمشهر اختصاص داده شد.
وی از اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان بودجه برای ساخت و ۱۳۰میلیون تومان هم برای دیوارکشی و نصب سر درب برای این دانشگاه خبر داد و افزود: دیوارکشی دانشگاه ظرف ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود.
غلامی با بیان اینکه احداث دانشگاه در زمینی به مساحت دو هکتار در رکابدارکلای قائمشهر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: نقشه اولیه برای احداث ساختمان چهار طبقه لحاظ شده و درصدد دریافت پروانه ساخت هستیم.
وی ظرفیت دانشجویان پیام نور قائمشهر را یک‌هزار و ۵۰ تن ذکر و عنوان کرد: دو رشته علوم اجتماعی و جهانگردی به رشته‌های تحصیلی این دانشگاه افزوده شده که با این احتساب ۱۲رشته تحصیلی در این مرکز تدریس می‌شود.
غلامی از همکاری آموزش و پرورش قائمشهر برای در اختیار قراردادن رایگان مکان تحصیلی دانشجویان دانشگاه قدردانی کرد و افزود: با تشکیل اتاق فکر برنامه‌ای پنج ساله برای دانشگاه ترسیم شد.
رئیس دانشگاه پیام نور قائمشهر خاطرنشان کرد: ساخت سوله ورزشی و نیز پایان تاسیس دانشگاه تا سال ۹۲ از جمله برنامه‌های ما در برنامه پنج ساله است‌.
غلامی به ارتباط دانشگاه با صنعت اشاره کرد و افزود: دانشجویان باید از نزدیک صنعت را لمس کرده و ما مسئولان با شناسایی و معرفی نخبگان دانشگاه‌ها به صنعتگران زمینه اشتغال آینده آنان را ترسیم کنیم.
وی از آموزش رایگان رایانه و نیز تعلیم دروسی نظیر حسابداری، توسط نرم افزارها به دانشجویان خبر داد و اظهار داشت: دانشجویان رشته فنآوری و اطلاعات این مرکز دانشگاهی روشی را برای استفاده همزمان دو شخص از یک کیس طراحی و اجرا کردند.
غلامی همچنین از فعال کردن بسیج اساتید در این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: این طرح با شناسایی اساتید در سطح استانی و کشوری در حال پیگیری است.