گوگل: شبكه‌هاي اجتماعي موفق‌تر از فيس‌بوك هم وجود دارد



شركت گوگل به اين نتيجه رسيده كه ساير شبكه‌هاي اجتماعي نيز مي‌توانند بزرگتر از فيس‌بوك شوند و تعداد بيشتري از مشتركان را به سمت خود بكشانند.




به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، "مت بريتين " مدير شعبه گوگل در انگليس به روزنامه "تلگراف " توضيح داد: فيس‌بوك يكي از معروف‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي محسوب مي‌شود، اما شبكه‌هاي اجتماعي ديگري هم وجود دارند كه موفقيت‌هاي فراواني را در اين زمينه به‌دست آورده‌اند.
وي در ادامه گفت: فيس‌بوك يك پديده اجتماعي بزرگ محسوب مي‌شود كه در كنار همه ما حضور دارد. من فكر مي‌كنم كه ما اينترنت را در آينده جايگاه شبكه‌هاي اجتماعي بيشتري ببينيم و كاربران با محتواي شبكه‌هاي اجتماعي، حضور اجتماعي بيشتري در دنياي مجازي پيدا كنند».
اين مدير ارشد گوگل در جريان توضيحات خود شايعات منتشر شده مبني بر راه‌اندازي يك شبكه اجتماعي جديد توسط شركت گوگل با نام Google Me را تكذيب نكرد.
سايت Google Buzz نخستين تلاش بزرگترين موتورجست‌وجوي جهان در حوزه شبكه‌هاي اجتماعي محسوب مي‌شود. اين سايت كه در فوريه سال جاري فعاليت خود را آغاز كرد، موفق نشد مخاطبان زيادي را به سمت خود بكشاند و در مقابل فيس‌بوك شكست خورد.