-
نقش مديريت ارتباط با مشتري (crm) درايجاد وفاداري مشتريان
امروزه مهمترين چالش پيش روي سازمانهاي اقتصادي، افزايش فروش است. در شرايط دشوار رقابت، ارتباط بهنگام و سازمانيافته با مشتريان مناسبترين راه افزايش فروش و در عين حال کاهش هزينه هاست. مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) به دستاندرکاران فروش امکان ميدهد بر تمامي مراحل گوناگون فرايند فروش، مديريت کنند و گام به گام و لحظه به لحظه، از اولين تماس تا تأمين رضايت مشتري با وي ارتباط سازنده داشته باشند. زيرسيستمهاي پيگيري، برنامهريزي تماسها، گزارش دهي، يادآوري و هشدار، ارتباط الکترونيک، پيامرسان، بانک اطلاعاتي جامع، خدمات مشتريان و ديگر امکانات متنوع چنين نرمافزارهايي به مشتريان امکان ميدهد در هرجا و هر زمان خواستههاي خود را به شرکت ابلاغ کنند و اطمينان داشته باشند هيچ کاري فروگذار و فراموش نميشود.
براي دريافت فايل pdf اينجا را كليك كنيد.
برچسب برای این موضوع
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
- شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
- شما strong>نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
- شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
-
قوانین انجمن