بالا
 تعرفه تبلیغات




 دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

صفحه 2 از 2 اولیناولین 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 از مجموع 12

موضوع: آموزش کامل ساخت انیمیشن و طراحی maya

  1. #11
    Borna66 آواتار ها
    • 55,397
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل تحصیل
    خيام-سهراب
    شغل , تخصص
    طراح و تحلیل گر حرفه ای وب
    رشته تحصیلی
    مهندسي نرم افزار
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    ايجاد وقطع ارتباط پدري بين اشيا


    ابتدا شي يا اشيا را بعنوان فرزند انتخاب نموده و سپس كليد Shift را نگهداشته وشي پدر را كليك نموده و سپس بترتيب Edit – parent در نوار منو را كليك نموده يا كليد حرف P را نشان مي دهيد تا رابطه پدر و فرزندي بين اشيا ايجاد نماييد.

    آنگاه هر تبديلي كه بر شي پدر ايجاد نماييد. در اشيا فرزند نيز اجرا خواهد شد . همچنين براي قطع پيوند رابطه پدرو فرزندي بين اشيا كافي است اشيا را انتخاب نموده و بترتيب Edit – un

    parent در نوار منو را كليك كنيد .

    تفاوت گروه بندي با رابطه پدري

    عمليات parent يك رابطهپدر و فرزندي انفرادي بين اشيا داخل صحنه ايجاد مي كند . ايجاد يك گروه اما منجر به ايجاد يك سلسله مراتب خواهد شد .
    هنگاميكه از چند شي يك گروه بسازيد , برنامه Maya يك گره Group transform ايجاد مي كند كه البته رندر نمي شود . نقطه اتكاي اين گروه بطور معمول در نقطه مركزي همه اشيا گروه قرار مي گيرند . اما در حالت ويرايش نقطه اتكا ( كليد Insert ) مي توانيد اين نقطه را جابجا نماييد .
    گروه سازي يك رابطه پدر و فرزندي ايجاد مي كند و هر عضو گروه يك رابطه فرزندي با گره گروه ( پدر گروه ) خواهد داشت .
    داخل پنجره Out liner نام گروه همواره با يك علامت + سمت چپ آن مشخص مي شود .
    اگر
    براين علامت كليك كنيد مي توانيد اسامي اعضاي گروه را مشخص نماييد .
    آشكار نمودن اشيا

    در فصل گذشته روش انتقال نمايش از حالت قاب سيمي به حالت سايه دار (كليدهاي عدد 4 يا 5 ) و تغيير ميزان جزئيات نمايش اشيا از جنس NURBS ( كليدهاي 1 و2 و3 ) را آموختيد . اما گزينه هايي ديگري نيز وجود دارند كه به كمك آنها مي توانيد نمايش اشيا داخل صحنه را بدلخواه سفارشي نماييد .
    بعنوان مثال Shading ®Shade options در نوار منو داخل پانل كليك كنيد تا سه گزينه مربوط به تغيير شيوه نمايش اشيا داخل صحنه رامشاهده نماييد. بعنوان مثال گزينه X –ray اشيا را به روش پشت نما نشان مي دهد . يا بترتيب Shading ®interactive shading در نوار منو داخل پنجره ديدگاه را كليك كنيد تا چهار گزينه را مشاهده نماييد . اين گزينه ها نوآوري صحنه بهنگام تبديلات اشيا را تغيير مي دهند.
    تمرين : ايجاد , انتخاب , تبديل و تكثير اشيا


    1 برنامه Maya 5 را باز كنيد مطمئن شويد كه دكمه Construction history در نوار ابزار فعال باشد . سپس بترتيب Create®nurbs primitives®cube در نوار منو را كليك كنيد تا يك مكعب در نقطه مركزي ايجاد شود .

    2 پنجره Channel box را باز كنيد. نام شي منتخب بالاي اين پنجره تحت عنوان NURBS cubel درج شدهاست . بر روي اين نام يكبار كليك نموده و عبارت Door را تايپ كنيد .

    3 داخل ديدگاه Persy كليك كنيد تا اين پانل فعال گردد . كليد عدد5 را فشار دهيد .

    4- ابزار Scale در كادر ابزار يا كليد ميانبر r را فشار دهيد تا به حالت مقياس دهي شي منتقل شويد . دستگيره سبزرنگ را كليك نموده و بطرف بالا جابجا كنيد . تا داخل پنجره Channel box در فيلد مقابل Scaley كليك نموده و عدد 16 را تايپ نموده و كليد Enter را فشار دهيد .

    5 داخل پنجره Channel box بر خصوصيت Scale x كليك كنيد . سپس داخل پنجره ديدگاه دكمه مياني ماوس را كليك نموده و بطرف چپ و راست بكشيد . مقدار Scale x را معادل 8 تنظيم نماييد .

    6 در فيلد مقابل Translate x كليك نموده و عدد 4 را تايپ نموده و كليد Enter را فشار دهيد. با همين روش پارامتر Translate را معادل 8 تنظيم نماييد .

    7 بترتيب Create ® polygon primitives ®cylinder در نوار منو را كليك كنيد تا يك استوانه با تنظيمات پيش فرض ايجاد نماييد . داخل پنجره Channel box بر نام پيش فرض اين شي يعني Pcylinder 1 كليك نموده و نام Knocker – stub را تايپ كنيد . كليد Enter را فشار دهيد . زير قسمت Inputs داخل همين پنجره بر عبارت Poly cylinder 1 كليك كنيد تا پنج پارامتر ساخت اين شي شامل Radius ( شعاع ) و Height ( ارتفاع ) و سه تنظيمات Subdivision آشكار شوند .پارامتر Radius را معادل 25/0 و پارامتر Height را معادل 5/0 نماييد .

    8 سپس بايد مكان استوانه را تغيير دهيد . دكمه ابزار Move را فعال نموده و استوانه را جابجا كنيد نا عمود بر درب باشد . مي توانيد بجاي جابجايي به روش دستي از پارامترهاي داخل پنجره

    Channel box استفاده نماييد .
    Translate x = 4
    Translate y = 12
    Translate z = 0.75
    Rotate x = 90

    9 يك دونات ايجاد نماييد . بترتيب Create®nurbs primitives ®torus در نوار منو را كليك كنيد تايك دونات با تنظيمات پيش فرض ايجاد نماييد .
    داخل Channel box نام اين شي را به Knocker تغيير دهيد . داخل پنجره Channel box زير قسمت Inputs بر عبارت Make nurb torus 1 كليك كنيد تا پارامترهاي ساخت اين شي را مشاهده نماييد .

    پارامتر Height ratio را معادل 1/0 تنظيم نماييد . سپس در قسمت بالاي پنجره Channel box پارامترهاي زير را تنظيم نماييد :
    Translate x = 4
    Translate y = 11
    Translate z = 0.75
    Rotate x = 90

    كليد فاصله خالي را فشار دهيد تا به نماي چهار ديدگاه منتقل شويد . داخل يكي از ديدگاهها كليك راست نموده تا فعال شوند و كليد Alt را نگه داشته و دكمه هاي چپ و راست ومياني ماوس را كليك نموده تا نماهاي گوناگون از صحنه را مشاهده نماييد .

    __________________
    ادامه دارد...




    فروشگاه نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی



    دانلود رایگان نمونه سوالات دانشگاه پیام نور





    http://up.pnu-club.com/images/00ld7yux3ay3itvspd7n.png
    برای دانلود رایگان نمونه سوالات پیام نور با جوابهای تستی و تشریحی در مقطع نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور - نمونه سوالات پیام نور کارشناسی - نمونه سوالات پیام نور دکترا- نمونه سوالات آزمونهای فراگیر پیام نور( دانشپذیری)

    به ادرس زیر مراجعه کنید

    نمونه سوالات رایگان پیام نور




  2. #12
    Borna66 آواتار ها
    • 55,397
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل تحصیل
    خيام-سهراب
    شغل , تخصص
    طراح و تحلیل گر حرفه ای وب
    رشته تحصیلی
    مهندسي نرم افزار
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    آموزش ویدیویی مایا 8 ::
    سلام دوستان

    اینم یه سری آموزش مایا نسخه 8 که جدیدترین نسخه هستش رو پیدا کردم امیدوارم که استفاده کنید و خوشتون بیاد ::

    Maya 8 Essentials video Tutorials

    موضوعات ::

    Setting Up the Image Planes
    Using the Undoable Camera Settings
    Delete Non Deformer History
    Universal Manipulator
    Using Compass
    Using the Maya Web View
    Align and Snap Tools
    Annotate Node and Notes
    Using Incremental Save Feature
    Managing / Creating Layers
    Polygon Components
    Working with the Shelf in Maya
    Transform Presets and Beyond
    Channel Box and Animation
    Pivot Points & Grouping
    NURBS Components & View Modes
    Learn how to Transform Your Objects
    Dealing with Double Transformations


    http://rapidshare.de/files/33107334/639.mov
    http://rapidshare.de/files/33107336/140.mov
    http://rapidshare.de/files/33107347/680.mov
    http://rapidshare.de/files/33107354/141.mov
    http://rapidshare.de/files/33107367/142.mov
    http://rapidshare.de/files/33107380/692.mov
    http://rapidshare.de/files/33107388/136.mov
    http://rapidshare.de/files/33107392/138.mov
    http://rapidshare.de/files/33107400/654.mov
    http://rapidshare.de/files/33107412/221.mov
    http://rapidshare.de/files/33107460/78.mov
    http://rapidshare.de/files/33107485/135.mov
    http://rapidshare.de/files/33107496/132.mov
    http://rapidshare.de/files/33107499/137.mov
    http://rapidshare.de/files/33107503/139.mov
    http://rapidshare.de/files/33107556/134.mov
    http://rapidshare.de/files/33107564/640.mov
    http://rapidshare.de/files/33107574/133.mov

    موضوعات :

    Updates to the modeling menu set and creating custom menus in Maya 8
    Creating a turntable animation in Maya 8
    Backface creasing with toon lines in Maya 8
    Updates to the script editor and inline cell mathematics in Maya 8
    Using the new scatter attribute in Maya 8
    Interactive primitive creation in Maya 8
    Interactive placement of lights in Maya 8
    Using geometry caching in Maya 8
    Working with ramp and graph widgets in Maya 8
    Using Depth Maps as image planes
    Color coding animation curves in Maya 8
    Updates to the Artisan Tool in Maya 8


    http://rapidshare.de/files/33033653/790.mov
    http://rapidshare.de/files/33034189/789.mov
    http://rapidshare.de/files/33034175/788.mov
    http://rapidshare.de/files/33034181/787.mov
    http://rapidshare.de/files/33034221/786.mov
    http://rapidshare.de/files/33034176/785.mov
    http://rapidshare.de/files/33034210/784.mov
    http://rapidshare.de/files/33034188/783.mov
    http://rapidshare.de/files/33034191/782.mov
    http://rapidshare.de/files/33033164/poster_688_572.mov
    http://rapidshare.de/files/33035375/781.mov
    http://rapidshare.de/files/33035407/780.mov


    حجم کل :: 242 مگابایت
    توضیح برای اونایی که نمیدونند ::
    برای دیدن این آموزش ها باید نرم افزار کوییک تایم روی سیستم نصب باشه

    موفق باشید




    فروشگاه نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی



    دانلود رایگان نمونه سوالات دانشگاه پیام نور





    http://up.pnu-club.com/images/00ld7yux3ay3itvspd7n.png
    برای دانلود رایگان نمونه سوالات پیام نور با جوابهای تستی و تشریحی در مقطع نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور - نمونه سوالات پیام نور کارشناسی - نمونه سوالات پیام نور دکترا- نمونه سوالات آزمونهای فراگیر پیام نور( دانشپذیری)

    به ادرس زیر مراجعه کنید

    نمونه سوالات رایگان پیام نور




صفحه 2 از 2 اولیناولین 12

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •