امروز میخوام در مورد قرار دادن منوی فلش در پروژه mmb توضیح بدم. از اونجایی که منوهای فلش بسیار جذاب هستند میتونن به برنامه شما زیبایی و جلوه قابل توجهی رو بدن. پروژه فلش که امروز قرار دادم از یک منوی فلش که با برنامه Macromedia Flash MX طراحی شده تشکیل شده و یک Script که با کلیک بر روی یکی از دکمه های موجود در من اجرا خواهد شد . برای اینکه دستورات mmb را از طریق flash اجرا کنید لازمه که برای دکمه هاتون توی فلش کد بنویسید :
برای اجرای یک Script :
on (release) {
fscommand ("mmb","RunScript(\"Script Name\")");
}
رفتن به صفحه مورد نظر :
on (release) {
fscommand ("mmb","Page(\"Page Name\")");
}
**************************************برای رفتن به صفحه بعد :
on (release) {
fscommand ("mmb","NextPage()");
}
**************************************برای رفتن به صفحه قبل :
on (release) {
fscommand ("mmb","PrevPage()");
}
شما میتونید پروژه فلش را از لینک زیر دریافت کنید :
از اونجایی که تو مطلب آخری که آقا ناصر نوشتن SysCommand رو توضیح دادن یک پروژه هم برای نمایش کارایی های SysCommand به جز کپی کردن فایل که قبلا توضیح دادم قرار دادم که میتونید دریافت کنید :
آقای صدرا هم در مورد ساخت دیکشنری پرسیده بود که باید بگم اینکار با mmb تغریبا ناممکنه چون دیکشنری نیاز به بانک اطلاعات داره و mmb نمیتونه با بانکهای اطلاعاتی ارتباط برقرار کنه مگر اینکه به وسیله پلاگین خاصی این قابلیت رو پیدا کنه.