شرکت گلدیران در سال 93 موفق به دریافت جایزه بهترین عملکرد شرکتهای خدماتی در منطقه خاورمیانه و آفریقا و همچنین دریافت ششمین تندیس طلایی ملی سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان شد.
به گزارش فاوانیوز، شرکت مشتریان گلدیران طی مراسمی با حضور مدیران عالی ال جی و گلدیران، و جمعی از خبرنگاران، 11 اسفند ماه به معرفی موفقیت ها و افتخاراتی پرداخت که در یک سال گذشته به آن ها نائل شده است.
به گزارش روابط عمومی گلدیران، شرکت مشتریان گلدیران در سال 93 موفق به دریافت دو جایزه معتبر و ارزشمند شده است. این دو جایزه عبارتند از: مقام نخست در سمینار اینوفست 2015 ال جی در لیسبون پرتغال به عنوان برترین شرکت خدمات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای ششمین سال متوالی.
لازم به ذکر است، میهمانان در حاشیه این نشست خبری از ساختمان جدید شرکت مشتریان گلدیران بازدید به عمل آوردند. ساختمان شرکت مشتریان گلدیران یکی از بزرگترین مراکز خدمات محصولات ال جی در دنیا محسوب می شود و با بهره بردن از فناوری های روز دنیا مشغول خدمات رسانی به مشتریان گلدیران در سراسر کشور است.
"سیر تکاملی مرکز خدمات حاکی از وجود وحدت رویه در تفکر و اجرای اهداف اصلی یعنی رضایتمندی مشتریان است". یکی از مدیران عالی شرکت مشتریان گلدیران با بیان این مطلب افزود: "گر چه همواره نیازهای مشتریان متناسب با شرایط تغییر میکند اما شرکت مشتریان گلدیران دارای سیستمی انعطافپذیر بوده و سریعاً خود را مطابق با نیازهای مشتریان وفق میدهد. از این روست که 8 سال پیاپی در روز حمایت از مصرفکنندگان این شرکت به عنوان اولین نامزد دریافتکننده لوح حمایت از مصرف کنندگان معرفی شده است."
بخش پشتیبانی مشتریان این شرکت با توان پاسخگوئی به بیش از 12000 مکالمه در روز به دنبال افزایش این توان تا روزانه 16000 تماس ورودی است که با آموزش و بکارگیری نیروهای متعهد این هدف نیز قابل دستیابی است. در این شرکت ارائه خدمترسانی به صورت 24 ساعته، در 7 روز هفته و بدون توقف حتی در اعیاد و ایام تعطیل در حال انجام است.
در این مراسم تعدادی از مدیران ال جی و گلدیران سخنرانی کردند. در پایان کنفرانس خبری برگزار شد و اعضای پنل به پرسشهای خبرنگاران پاسخ دادند.
اندکی درباره خدمات مشتریان گلدیران
هر روزه در گوشه و کنار تهران بزرگ، شاهد افتتاح فروشگاهها، مراکز خرید و بعضا شهرهای بازی مهیج هستیم. این مراکز با تبلیغات رسانهای و محیطی انبوه، بسیاری از خریداران، بازدیدکنندگان و کودکان را جذب می کنند و با رشد فروش روزافزون فعالیت تجاری خود را پیش می برند. در این بین، افتتاح مراکز خدماتی که عایدی چندان مستقیمی از مشتریان ندارند، بیش از هر امری میتواند مبتنی بر هدف ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان باشد.
شرکت گلدیران که تاکنون به عنوان پرچمدار مرکز خدمات لوازم خانگی و صوتی و تصویری الجی در خاورمیانه ایفای نقش کرده است، پنجشنبه 18 دی ماه بزرگترین مرکز خدمات محصولات الجی در دنیا را با حضور تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلام، روسای اتحادیه لوازم خانگی و صوتی و تصویری و مدیریت سازمان فنی و حرفه ای کشور و دیگر مسئولان ذیربط افتتاح نمودند. در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر شرکت مشتریان گلدیران برگزار گردید، مروری بر مسیر پیموده شده، اهداف و خط مشی آینده، برای مدعوین بازگو شد.
موفقیتهای شرکت مشتریان گلدیران مرهون زحمات4 مدیرعامل برجسته از ابتدا تا کنون بوده است.
در سالهای 80 الی 86 جناب دکتر کائینی، 86 الی 88 جناب آقای مهندس محمدیان، 88 الی 93 جناب مهندس باقری و اکنون جناب آقای مهندس علیخانی به دستان توانمند خود مدیریت شرکت مشتریان گلدیران را به دست داشته اند.
سیر تکاملی مرکز خدمات حاکی از وجود وحدت رویه در تفکر و اجرای اهداف اصلی یعنی رضایتمندی مشتریان است. گر چه همواره نیازهای مشتریان متناسب با شرایط تغییر میکند اما شرکت مشتریان گلدیران نیز برخلاف بزرگ بودن دارای سیستم چست و چابک بوده و سریعاً خود را مطابق با نیازهای مشتریان وفق داده است. از این روست که 9 سال پیاپی در روز حمایت از مصرف کنندگان این شرکت به عنوان اولین نامزد دریافت کننده لوح حمایت از مصرف کنندگان و مشتریان گرانقدر آن معرفی میشود و پنج سال متوالی است که موفق به دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده است.
فلسفه وجودی تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان در واقع وجود چتر حمایتی برای مشتریان است، تفکری که منشأ آن را میتوان در جمله «تعهد ما از لحظه فروش آغاز میگردد»، یافت. بسیاری از شرکتهای واردکننده هم اکنون به واردات و عرضه محصولات حتی فاقد کیفیت مشغولاند و با ذکر فقط یک شماره تلفن به عنوان مرکز خدمات پاسخگوی مشتریان هستند؛ اما شرکت مشتریان گلدیران وجود یک سیستم مکانیزه جهت انجام تعهد پس از فروش را نه تنها ضروری میداند بلکه بخشهای پشتیبان شامل پشتیبانی فنی، پشتیبانی قطعات، پشتیبانی مشتریان و ... را جهت ایجاد حداکثر رضایت مشتریان در کلیه مناطق کشور استقرار نموده است.
قاچاق کالا هر ساله لطمات جبران ناپذیری به بخشهای تولید و بازرگانی کشور وارد میکند. در این زمینه شرکت مشتریان گلدیران تلاش کرده با ارائه خدمات مطمئن و فرهنگ سازی، مفهوم خدمات و خرید از فروشگاههای معتبر را ترویج کند. خرید کالای برخوردار از خدمات پس از فروش برای مشتری این امتیاز را ایجاد میکند که با خیالی آسوده تا 10 سال از تامین لوازم یکی و قطعات مصرفی کالای خود مطمئن باشد.
شرکت مشتریان گلدیران ضمن عدم حمایت از قاچاق کالاهای برندهای متخلف، خود برخوردی ویژه با متخلفین این قوانین در بخش خمات پس از فروش نموده است. جرائم بازدارنده و لغو نمایندگی و پیگیری های حقوقی از این نوع برخوردها میباشد. این شرکت با بکارگیری بیش از 1450 کارمند که در ستاد مرکزی و دفاتر منطقهای و شعبات و انبارهای قطعات مستقر شده اند وظیفه خود میداند زمان انتظار خدمات را به کمتر از 2 ساعت برساند. کنترل لحظه به لحظه عملکرد شعبات و نمایندگان توسط سیستمهای روز دنیا که از لحظه ثبت درخواست خدمت تا لحظه اتمام خدمت مدیران شرکت بررسی شده و عدول از آن به عنوان خط قرمز شرکت محسوب میشود از آن جملهاند.
اطلاعات کلیه مشتریان از جمله تغییرات آدرس، دستگاههای خریداری شده، نصب کالاها، انتقادات و پیشنهادات و همچنین محتوای مکالمات تلفنی آنها از 8 سال پیش تا کنون موجود بوده و همواره در روند بهبود آموزشهای رفتاری از آن استفاده میگردد. مرکز آموزش شرکت مشتریان گلدیران، با ظرفیت ایجاد ماهیانه 50 شغل تخصصی در مرکز شهر قدس با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، مدت 4 سال است که به تزریق نیروهای جوان و کارآمد و با انرژی میپردازد. این مرکز حتی برای بخشهای تخصصی مرتبط شرکتهای دیگر نیز اقدام به پرورش نیروهای کارآمد مینماید.
این اقدام موفق در امر آموزش، منجر به تشکیل دانشگاه جامع علمی کاربردی گلدیران با هدف ایجاد شغل واقعی در مقر اصلی آن گردیده است. اعضای هیئت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی گلدیران خود از اعضای کارآمد، علمی و فرهیخته دانشگاههای معتبر کشور بوده و سعی در بومی سازی رشتههای ارائه شده در این مرکز مینمایند. رشتههائی همچون کارشناس سیستمهای صوتی و تصویری، کارشناسی سیستمهای تهویه مطبوع و... که نظیر آن در هیچ کدام از دانشگاههای جامع علمی کاربردی ارائه نشدهاند.
همچنین با ایجاد شغل حتی در دفاتر منطقهای کشور که انتقال اطلاعات و دانش تخصصی به آنان همواره به سختی صورت گرفته است، متناسب با شأن و شخصیت افراد شغل متناسب ایجاد میشود و دفاتر منطقهای پذیرای همکاری با آنان میباشد. پیشرو بودن این شرکت در بخش آموزش از جمله دغدغههای مدیران دلسوز و با تجربه این شرکت است که همواره رشد و ترقی را به دنبال خود داشته است. بدیهی است که جهت آموزشهای فنی و تخصصی مراکز آموزشی گلدیران به ابزارآلات و دستگاههای خاص آموزش که بسیار پر هزینهاند، تجهیز شدهاند، که این امر نشانگر رشد و بالندگی فکری مدیران شرکت مشتریان گلدیران است.
بخش پشتیبانی مشتریان این شرکت با توان پاسخگوئی به بیش از 12000 مکالمه در روز به دنبال افزایش این توان تا روزانه 16000 تماس ورودی است. در ضمن، با ارائه 7000 سرویس در روز که شامل سرویسهای نصب و راه اندازی کالا، تعمیر و نصب مجدد آنها، ارائه خدمات مصرفی، ارائه خدمات جانبی و ... در تلاش است این خدمات را به بیش از روزانه 10000 خدمات برساند. (همچنین ارائه خدمات توسط زوجین با نام سرویس "pink" در سطح استان تهران آغاز شده است).
این شرکت ارائه خدمات رسانی به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته و اعیاد و ایام تعطیل را نه تنها به عنوان یک نقطه برتری بلکه همواره جزئی از وظایف خود میداند.