بالا
 تعرفه تبلیغات




 دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

صفحه 2 از 2 اولیناولین 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 از مجموع 15

موضوع: هالیوود معبد منجی ماسون ها

  1. #11
    javad jan آواتار ها
    • 19,067
    مدیر بخش

    عنوان کاربری
    مدیر کل تالار فنی و مهندسی
    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    محل تحصیل
    تهران
    شغل , تخصص
    کارشناس کنترل پروژه
    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    پی‌نوشت‌ها:

    ۱٫ Marie-Georges-Jean Melies

    2.dreyfus alfred

    3. Emile Francois Zola نویسنده مستهجن‌نویس فرانسوی که در آثارش با نسبت دادن زنای کشیش با دختران و زنای محارم، تنفر عمومی را برانگیخت و بارها توسط مردم مورد اعتراض‌های شدید واقع شد. او فردی اومانیست بود که بی‌خدایی در آثارش موج می‌زند.

    ۴٫ در وب سایت ویکی پدیا در لیستی تحت عنوان یهودیان آمریکایی شاغل در هالیوود قریب به ۱۴۰۰ نفر از بازیگران، کارگردانان، تهیه کنندگان، فیلم برداران و دیگر عوامل سینمایی لیست شده است.

    List of Jewish American entertainers در سایت ویکی پدیا با آدرس -http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Jewish_American_entertainers

    5.
    http://www.unitylodge.ca/home
    / در سایت لژ unity lodge 710 g.r.c کانادا تعداد بیش از ۱۲۰ نفر از اعضای این لژ که در هالیوود مشغول به کار هستند، در مقاله ای با نام ماسون ها در هالیوود اعلام کرده است. این فقط یکی از لژهای سراسر دنیاست و آن هم به صورت آشکار لیست خود را ارائه کرده است. John Aasen،William Bud Abbott،Max Asher،Eddie Baker،Josephine Baker، Phil Baker، Carl Ballantine،Leslie Banks ،Theda Bara ،Billy Barty ،Billie Bevan، John Boles، George Brent،Joe E. Brown،Edgar Buchanan ،John Bunny ،Bob Burns، Sir Michael Caine، Cantiflas،Eddie Cantor،Glen Cavender ،Charles ‘Charlie’ Chase ،Louis W. Chaudet، George M. Cohan، Ray Bidwell Collins،Chester Conklin، Donald Crisp، Ossie Davis،Don DeFore،Joseph DeGrasse ، Reginald Denny،Brian Donlevy، ،Charles R. ‘Buddy’ Ebsenjr ،Leon Erroll،Douglas Fairbanks, Sr. ،George D. Fawcett ،George Formby، Christian J. Frank،Clark Gable ،John Gilbert، Harold Edward ‘Red’ Grange، Walter Hampden،Oliver Hardy، Jean Hersholt، DeWolf Hopper،Harry Houdini،Burl Ives ،Al Jolson ،Buck Jones،Duke Kahanamoku ، Emmett Kelly Jr.، Fred Kelsey، Max Asher, Eddie Baker, Billie Bevan, GlenCavender, Chester Conklin, Fred Kelsey , Hank Mann،Otto Kruger ،Carl Laemmle،Bert Lahr ،Robert Z. Leonard، Elmo Lincoln، Harold C. Lloyd،Hank Mann، Frank Morgan، Conrad Nagel،Oscarito، Dick Powell، Richard Pryor،Chips Rafferty، MattiHelgeRanin، Roy Rene،Michael A. Richards، Don Rickels، Paul Robeson،Edward G. Robinson،Charles P. ‘Chic’ Sale ،Peter Sellers ،Milton Sills،Richard ‘Red’ Skelton ،Leo Slezak،Sir C. Aubrey Smith ، Lewis Stone،Lyle Talbot، Danny Thomas، John Charles Thomas،John R. Thomas،Richard Todd ، Hal Brent Wallis،Henry B. Walthall،David Warfield ،Karl Adrien “Grock” Wettach ،Thomas A. Wise، William Wyler، ‘Ed’ Wynn،Frank R. Adams،Nathan Axelrod ، Carter T. Barron،J. Stewart Blackton، Charles Albert Browning،Ray Collins، Norm Crosby، Cecil B. DeMille،Ned E. Depinet،Victor Fleming ، William Fox،Clark H. Getts، Arthur Godfrey، Ernest Haller،Rufus King، Chester Lauck ‘Lum’،Norris Goff ‘Abner’ ،Louis B. Mayer، Hal Mohr ‘Phantom of the Opera’، Rafael Sabatini،Felix Salten (Felix Salzmann)، Joseph M. Schenck، Jack L.Warner،Pelham Greville Wodehouse، William Wyler،Darryl F. Zanuck، Florenz Ziegfeld، Adolph Zukor

    6.
    http://freemasonry.bcy.ca/fiction/cinema.html
    با عنوان Masonic references in cinema فیلم ها عبارتند از Across the Pacific (1942)

    The Affair of the Diamond Necklace (2001) ،,L’Âged’or (1930), Aliens (1986),American Gangster (2007) ,Anatomie (2000) ,El Ángelexterminador “The Exterminating Angel” (1962), The Ant Bully (2006), The Apocalypse Watch (1997), Arachnophobia (1990), Are You a Mason? (1915), Are You a Mason? (1934), Bad Boys II (2003), Big Fish (2003) ,Bird (1988), Bobby Bumps Starts a lodge (1916), Brothers War (2009),The Celebration. “Dogme 1, Festen” (1998), Chan Is Missing (1982), Collateral (2004) ,Conspiracy Theory (1997), Coup de torchon (1981), Cremaster Cycle (1995-2002), The Da Vinci Code (2006) ,Dance of the Dead (2008) ,Dolores Claiborne (1995) ,Domino (2005), Elmer Gantry (1960) ,The End of Days (1999), Erin Brockovich (2000), Fargo (1996) ,Flushed Away (2006), From Hell (2001)

    Gattopardo, Il “The Leopard” (1963), Ghosts of Mississippi (1996), The Godfather Part III (1990), Guess Who (2005), Gypsy (1962), Help! (1965), Hollywood Homicide (2003), How to Marry a Millionaire (1953), How to Succeed in Business Without Really Trying (1967)

    The Imaginarium of Doctor Parnassus (2009), In Cold Blood (1967), Into the Wild (2007), Jack the Ripper (1988), Keeping in Shape (1942)

    Kiss Me, Stupid (1964), League of Extraordinary Gentlemen (2003), The Librarian (2006), Like Water for Chocolate [Como aguapara chocolate] (1992), Lone Star (1996), Lonely Hearts (2006), Lost Horizon (1937), Mad Max Beyond Thunderdome (1985), Magnolia (1999)

    The Majestic (2001) ,The Man (2005) ,Man on the Moon (1999) ,The Man Who Would Be King (1975) ,Miami Vice (2006) ,Midnight in the Garden of Good and Evil (1997), Mississippi Burning (1988), Murder at the Gallop (1963), Murder by Decree (1979), Nashville (1975), National Treasure (2004), National Treasure Two: Book of Secrets (2007), Nostradamus (1994), Once a Mason (1919), Overboard (1987), Paint Your Wagon (1969), Paper Moon (1973), Peggy Sue Got Married (1986), Revelation (2001), Road Rage (1999), Rosewood (1997), The Searchers (1956), Secrets (1982), Shoot ‘Em Up (2007), The Shop on Main Street (1965), Short Circuit (1986), Slacker (1991), Spartan (2004), State of Play (2009), Take Me Out To The Ball Game (1948), They All Laughed (1981), Things to Come (1936), Tombstone (1993), True Grit (1969), True Grit (2010), Unstable Fables: 3 Pigs & a Baby(2008),U-Turn (1997), War and Peace (1968), Wall Street: Money Never Sleeps (2010) ,We Own the Night (2007) ,Who Framed Roger Rabbit (1988), What Planet Are You From? (2000), What’s Eating Gilbert Grape (1993), Z (1969)


    اطلسATLAS ( از القاب حضرت عباس به معنی بسیار شجاع )




  2. #12
    javad jan آواتار ها
    • 19,067
    مدیر بخش

    عنوان کاربری
    مدیر کل تالار فنی و مهندسی
    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    محل تحصیل
    تهران
    شغل , تخصص
    کارشناس کنترل پروژه
    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    7. یکی از گسترده‌ترین و تأثیرگذارترین گروه‌های ماسونی در طول قرن هجدهم که در راستای ترویج آئین‌های شیطان‌گرایی نقش بسزایی را بازی نموده، انجمنی با عنوان «انجمن آتش جهنم» است. این انجمن که ابتدا در سال ۱۷۱۹ میلادی توسط فیلیپ دوک وارتن و دوستانش در انگلستان تأسیس شد، در مدت کمی شاخه‌های متعددی در سراسر اروپا ایجاد کرد. دوک وارتن که یکی از اعضای جوان انجمن‌های فراماسونری آن زمان در انگلستان و ایرلند بود، در مدت کمی توانست درجات بالایی در این انجمن‌ها به دست آورد، به طوری که در سال ۱۷۲۲ سمت استادی را از لژ انگلستان دریافت نمود. شعار اصلی این انجمن که بعدها جزء اصلی‌ترین شعارهای جریان شیطان‌گرایی در قرن‌های بعد شد، این بود: ‘هر کاری دوست‌داری انجام بده’. این شعار اولین بار در قرن ۱۶ توسط نویسنده اومانیست فرانسوی فرانکیس رابلیس مطرح شده بود. مشهورترین شاخة انجمن آتش جهنم توسط شخصی به نام سرفرانسیس داشوود در سال ۱۷۴۶ در انگلستان پایه‌گذاری شد. داشوود در آن زمان یکی از سیاستمداران و از اعضای پارلمان انگلیس بود و بعدها به عنوان رییس کل خزانه داری انگلستان منصوب شد. این گروه که در ابتدا تنها ۱۲ نفر عضو داشت پس از مدت کوتاهی اعضای زیادی از میان طبقه اشراف و سیاستمداران انگلیس را به خود جذب نمود. یکی از مراکز تجمع این گروه در دهکده وست ویکمب امروزه به مکانی توریستی با عنوان ‘غارهای انجمن آتش جهنم’ در انگلستان مبدل شده است. از اواخر قرون وسطی، آیین‌های شیطانی باب روز شد که مهمترین آن ‘ جادوی سیاه ‘ بود. در این دوران یهودی‌ها، جادوگری را به کتاب مقدس کشانیدند و مطالبی را به عنوان اسرار کتاب مقدس در زمینه جادوگری مطرح کردند. سپس جادوی حروف را ساختند و اینچنین شد که جادوگران مسیحی و یهودی با یکدیگر همدست شدند. ص۱۲: در قرن هجدهم، طغیان علیه عقل و منطق آغاز گردید. داستان خون آشام‌های شبانه و وامپیرها نتیجه تمام تکامل جادوگری در لژ های ماسونی بود. تاریخ جادوگری، ایرج گلسرخی، ص۱۱ و ۱۲٫

    ۸٫انکار ملائک خدا : در قرآن کریم ، در مورد ایمان به ملائک خدا ، چنین آمده است : « رسول بر آنچه خدا بر او نازل کرد ایمان آورده و همه مؤمنان نیز همه به خدا و فرشتگان خدا و کتب و پیامبران خدا ایمان آوردند [ و گفتند ] ما میان هیچ یک از پیامبران خدا ، فرق نگذاریم. فرمان خدا را شنیده اطاعت کردیم. پروردگارا ، ما آمرزش ترا می خواهیم و می دانیم که بازگشت ما به سوی توست.»در این مورد دیدگاه های ماسونی چنین است : « با این اطلاعات مختصر ومفید، می توان نتیجه گیری کرد، این موجودات که بعد از پیغمبر از طرف کسی رؤیت نشده و به نام ملائک به مردم شناسانده شده ، تصوری است سمبلیک از ذهن و خیال که در تمام ادیان از آن‌ها نام برده شده است.» انکار بقای ارواح و آخرت : آیات کریمه قرآن مجید ، در مورد روح چنین می فرماید : «[ ای پیغمبر ] ترا از حقیقت روح می پرسند. جواب ده که روح به فرمان خداست و آنچه از علم به شما داده اند بسیار اندک است.» «سپس آن [ نطفه بیجان ] را نیکو بیاراست و از روح خود در آن دمید ، و شما را دارای چشم و گوش و قلب با حس و هوش گردانید ، باز بسیار اندک شکر و سپاسگزاری حق می کنید.» «کافران می گویند، آیا پس از اینکه ما در زمین نابود شدیم ، باز از نو زنده خواهیم شد؟ بلی [البته زنده خواهید شد] لیکن آن‌ها به شهود و لقای خدایشان کافرند. » در این مورد نظر ماسون ها چنین است : « بروز افکار بقای ارواح، به اندازه عقیده بر وجود خدا، قدیمی و کهنه است.»ـ ( نشریه معمار سنان ، شماره ۲۴ ، ص۳۲ « آیا بعد از مرگ ، حیات وجود خواهد داشت ، بشر هنوز نتوانسته است به این سوال پاسخ دهد. » (نشریه معمار سنان ، شماره ۲۴ ص ۸ سال ۱۹۷۷) : انکار دوزخ و بهشت : ماسون‌ها از عالم آخرت، بهشت و جهنم؛ به صفات موهوم و خیالی توصیف کرده‌اند و این دلیل بارزی از بی‌اعتقادی آن‌ها به دنیای آخرت است. از دیدگاه ماسون‌ها، برای داشتن اخلاق نیک، نیازی به دین نیست. دین که منبع اخلاق است، از نظر آن‌ها سبب ایجاد بیم و امید در دل انسآن‌ها می‌شود و در اخلاق یک فرد متدین، فضیلت به چشم نمی‌خورد. کسانی که عکس این مسائل را مدعی گردند، از طرف قشر ماسون به بی‌عقلی متهم می‌شوند. به عقیده ماسون‌ها، به پیروی از روش اولیسون، اخلاق نیز با توجه به شرایط زمان و مکان، بایستی در معرض تحول و دگرگونی قرار گیرد؛ به عبارت دیگر یک عمل منافی عفت، فردا به عنوان مظهر اخلاق نیک معرفی شود. اساس و اصل اهداف ماسونی، ضایع کردن ارزش‌های اخلاقی در جامعه است. ص۲۰۷: هدف نشریه های ماسونی در متدین نشان دادن ماسون ها ، فریب دادن اذهان عمومی است. ماسون ها که با توجه به محتویات کتب و نشریاتشان و مدارک موجود ، لامذهب شناخته می شوند دارای تشکیلات سازمان یافته ای هستند که اهداف و مقاصد آن ، در نشر اخلاق پست و انتشار فساد در جامعه ، علی الخصوص جوامع مسلمان خلاصه شده است.) مبانی فراماسونری، هارون یحیی، ص ۱۹۱ تا ۲۰۷٫

    ۹٫ماسون‌ها ظاهراً، مبارزه با خرافات و عقاید کهنه را هدف خود قلمداد می‌نمایند، ولی در اصل، هدف باطنی آنان مبارزه با ادیان به ویژه دین اسلام است. با این وصف نه تنها با وجود بسیاری از عقاید خرافی و توضیحات گمراه‌کننده تورات تحریف‌شده، علیه آن فعالیتی نشان نمی‌دهند، بلکه در مقام ستایش و تمجید دین یهود نیز برآمده‌اند. (مبانی فراماسونری، هارون یحیی، ص ۲۷۵)

    ۱۰٫به عقیده ماسون‌ها، به پیروی از روش اولیسون، اخلاق نیز با توجه به شرایط زمان و مکان، بایستی در معرض تحول و دگرگونی قرار گیرد. به عبارت دیگر یک عمل منافی عفت، فردا به عنوان مظهر اخلاق نیک معرفی شود. اساس و اصل اهداف ماسونی، ضایع کردن ارزش‌های اخلاقی در جامعه است. (مبانی فراماسونری، هارون یحیی، ص ۲۰۶).

    ۱۱٫انکار وحی و نبوت: «مگر عیسی مسیح، افکار مربوط به دین مسیحیت را از محل و محیط زندگی خود، منطقه جنوب غربی آناتولی و سرزمین مزوپوتامیه، جمع‌آوری ننمود؟ مگر محمد، اساس اسلام را از منطقه خودش الهام گرفته، تثبیت نکرد؟» با این توضیحات، معلوم می‌گردد، ماسون‌ها ضمن رد اسلام مبتنی بر وحی الهی، عقیده دارند که اسلام قواعدی است که توسط یک فرد داهی و باهوش، با جمع‌آوری آداب منطقه، به وجود آمده است، در حالی‌که اساس دین اسلام از طرف خداوند، به رسول خدا وحی گردیده، ماسون‌ها مدعی هستند که حضرت محمد (ص) با الهام از انجیل، اساس و پایه دین خود را انتخاب و قرآن را تحریر نموده است. (مبانی فراماسونری، هارون یحیی، ص ۱۸۹ و ۱۹۰).

    ۱۲٫از مدارک رسمی فراماسونری فرانسه که عمدتا در «نشریه» و «خبرنامه» رسمی شرق اعظم وجود دارد، ثابت می گردد که تمام لایحه‌های ضد روحانیتی که در مجلس فرانسه تصویب می‌گردید، پیش از آن در لژهای ماسونی تدوین شده بود و زیر نظر مستقیم شرق اعظم، که هدف آشکار آن‌ها کنترل هر کس و هر چیز در فرانسه بود اجرا می‌گردید است. (سخنان نماینده مسه Masse ، سخنگوی رسمی مجمع ۱۹۰۳، بیانگر این موضوع است: بالاترین وظیفه فراماسونری مداخله روزافزون در مبارزات سیاسی و ضد مذهبی است. موفقیت در مبارزه علیه روحانیت تا حد زیادی مرهون فراماسونری است… چرا که نیت، برنامه و روش‌های فراماسونری بود که به پیروزی رسید. اگر جبهه تثبیت شده است، مدیون فراماسونری و انضباطی است که در لژها آموخته شده است. اگر بخواهیم کار ناتمام خود را به انجام رسانیم، به هوشیاری و اعتماد دوطرفه نیاز داریم. همان طور که می دانید، این کار،…. مبارزه ضد روحانیت است که جریان دارد. جمهوری باید خود را از شر اجتماعات دینی خلاص کند و آن‌ها را با یک حمله قدرتمند پاکسازی کند. اقدامات ضعیف در هر کجا خطرناک است، دشمن را باید با یک ضربه از پا درآورد. انقلاب فرانسه اساسا انقلابی ضد دینی بود. در تلاش قاطعانه انقلابیون برای پاکسازی روحانیون همانند رفتاری که با اشراف نیز داشتند، خیلی از کشیشان کشته شدند و مؤسسات دینی و مکان‌های عبادی ویران گردید. ژاکوبین ها حتی می‌خواستند که مسیحیت را به طور کامل از بین ببرند و آیین الحادی که «دین عقلانی» می‌نامیدند جایگزین آن کنند. کشمکش در فرانسه بین سلطنت‌طلبان و انقلابیون ادامه یافت و در سال های ۱۸۳۰، ۱۸۴۸، ۱۸۷۱ سه انقلاب دیگر رخ داد، «جمهوری دوم» در سال ۱۸۴۸ و «جمهوری سوم» در سال ۱۸۷۱ تأسیس شدند. در فرانسه ماسون‌ها از سال ۱۸۷۷ اصلاحات زیادی به نام «ضد روحانیت» انجام دادند، از جمله غیر مذهبی کردن آموزش، اقدامات علیه مدارس خصوصی مسیحی، مؤسسات خیریه، سرکوب دستورات دینی و غارت کلیساها. این امور در بازسازی ضد دینی و ضد مسیحی جامعه انسانی نه تنها در فرانسه بلکه در تمام جهان، به اوج خود رسید.

    ۱۳٫بشر ناآگاه، با دسایس و برنامه‌های پیش‌بینی شده، برای ارضاء امیال خود به طرف فحشاء کشانیده می‌شود. روابط نامشروع، فاحشه‌گری و در نتیجه جنایات جنسی، روز به روز پردامنه‌تر و گسترده‌تر می‌شود. حتی به کودکان نابالغ نیز، تجاوز می‌شود. جوانان کم سن و سال، تشویق به برقراری روابط همجنس بازی می‌شوند. این قبیل مسائل از طرف نشریات آنچنانی وابسته به افراد خارج از دین و اخلاق، عادی تلقی گردیده مردم به ارتکاب گناه و نادیده گرفتن آداب و اصول مذهبی ترغیب می‌شوند. به موازات آن، با نمایش فیلم‌های مفتضح و با عرضه زندگی مشتی افراد مرفه کشورهای غربی و سرمایه‌داری، ملت را در جهت لامذهبی، رسوایی و زندگی پر آشوب سوق می‌دهند و در نتیجه با ترویج فساد و حاکم نمودن ذلت و تباهی در جامعه، پایه‌های اخلاق متکی بر دین را سست می‌گردانند. با مستولی کردن شهوت بر عقل و منطق، مردم روی در روی آداب و سنن دینی قرار داده می‌شوند. از همین نقطه، دشمنی با دین رخ نشان داده و در رگ‌های جامعه گرفتار در چنگال نامرئی ماسون‌ها، جاری می‌گردد. در این ضمن با چاپ مقالاتی نظیر عدم وجود خدا، یا مبحث تولید انسان از میمون در اثر اولسیون، در نشریات وابسته در جامعه‌ای که احساسات جنسی مردم آن به طور وحشتناکی تحریک گردیده، گام‌های آخرین برای رسیدن به مقاصد شوم برداشته می‌شود. (مبانی فراماسونری، هارون یحیی، ص۳۴۶)

    ۱۴٫فراماسونرها با مطرح کردن انگیزیسیون یا دادگاه تفتیش عقاید بر ضد خود که توسط کلیساها و پاپ صورت می‌گرفت، خود را قربانیان ظلم و تعدی روحانیت می‌دانند و دلیل این تعدی را نیز این می‌دانند که آنان قصد داشتند مردم را از زیر یوغ کلیسا نجات دهند و مورد غضب کلیسا واقع شدند که این دروغی بیش نیست. و جرم آن‌ها شیطان‌پرستی و انجام‌ آئین‌های مشرکانه و کافرکیشانه بود. خانم دکتر کارن رالس (Karen Ralls) مورخ قرون وسطی و نویسنده کتاب The Templars and the Grail: پس از آن ضرورتی برای وجود شوالیه‌های معبد نبود. پس از این شکست‌ها، برخی از مردم احساس کردند که شاید خدا آن طور که آن‌ها قبلاً تصور می‌کردند اقتدار مقدسی را به شوالیه‌های معبد نداده بوده است ناگهان اوضاع تغییر کرد. در روز جمعه مورخ ۱۳ اکتبر ۱۳۰۷، به مقرهای اصلی شوالیه‌های معبد در سرتاسر فرانسه حمله شد و نظامیان فرانسوی تعداد زیادی از شوالیه‌ها را دستگیر کردند که در میان این شوالیه‌ها، رهبر آن‌ها ژاک دملی و گروهی از شوالیه‌های رده بالا حضور داشتند. آن‌ها متهم به جرایم سنگین شدند و اموالشان مصادره شد. این اتهامات چیزی بالغ بر ۱۰۰ مورد بود از جمله: ریختن آب دهان و ادرار کردن بر روی صلیب، خوردن خاکستر مردگان، همجنس بازی، شیطان پرستی و …


    اطلسATLAS ( از القاب حضرت عباس به معنی بسیار شجاع )




  3. #13
    javad jan آواتار ها
    • 19,067
    مدیر بخش

    عنوان کاربری
    مدیر کل تالار فنی و مهندسی
    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    محل تحصیل
    تهران
    شغل , تخصص
    کارشناس کنترل پروژه
    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    15.آقای عدنان اکتار یا هارون یحیی پژوهشگر و محقق دنیای اسلام شرایط عضویت در لژهای ماسونی و مراسم عجیب و غریب عضویت در آن را شرح می‌دهد: فراماسون‌ها نیازی نیست که به آدم‌ها پیشنهاد خاصی بدهند چرا که آن‌ها پیش از این، این مسائل را به خوبی دریافته‌اند. برای مثال اگر کسی بخواهد عضو هیأت علمی دانشگاه شود، او می‌داند چقدر آسان‌تر است. که ابتدا به عضویت فراماسونری درآید. یا اگر کسی بخواهد سرگروه علمی شود می‌داند که چه راهی آسانتر است بنابراین خیلی از این نوع افراد در انتظار پیشنهاد هستند تا به فراماسونری بپیوندند. در این موقع هست که دو یا سه تا از آن‌ها پیدایشان می‌شود و می‌گویند ما مواظب شما بوده‌ایم و دریافتیم که شما شخص بسیار باهوشی هستید. ما تصمیم داریم که از شما یک ماسون بسازیم. آن‌ها می‌گویند که آن شخص را به لژ خود خواهند برد. آن‌ها در آن‌جا یک سلول دارند، یک جمجمه آدم را از قبرستان می‌دزدند و در آنجا قرار می‌دهند سپس می‌گویند که بشین و فکر کن بعد یک چیزی مثل ماسک روی سرش می‌گذارند و با طناب یا ریسمانی دور گردنش می‌بندند و وادارش می‌کنند تا ۴ دست و پا مثل حیوان دور اتاق بچرخد. بعد پیراهنش را پاره کرده و با شمشیر دو سه خراش روی سینه‌اش می‌اندازند بعد وادارش می‌کنند قسم بخورد هیچ‌گاه اسرار فراماسونری را فاش نکند حتی اگر تا سرحد مرگ درد بکشد یا قطعه‌ قطعه‌اش کنند. پس از آن ورود او به تشکیلات فراماسونری را خوشامد گفته و چشم بندش را برمی‌دارند. این اولین مرحله است، به عبارت دیگر نخستین گام‌ها برای سوق دادن مردم به سوی درجات کفر برداشته می‌شود.

    ۱۶٫آقای دکتر هارون یحیی کارشناس تاریخ فراماسونری درباره این تشکیلات صهیونیستی و عملکرد شیطانی‌اش در طول دوران فعالیتش اظهار می‌دارد: تساهل و تسامح نیز از اصول مبنایی این انجمن‌هاست لژهای فراماسونری برای نفوذ در جوامع مختلف نیازمند خلع سلاح عقیدتی آن‌ها هستند تا موانع پیش رو را کاهش دهند و این خلع سلاح را با تبلیغ‌مدارای اعتقادی صورت می‌بخشند. دکتر حقانی عناصر اصلی اندیشه ماسونری را تشریح می‌کنند: نکته بعدی درباره لژهای ماسونی، مخالفت حضور دین در سیاست است که با صراحت این شعار را عنوان می‌کنند و جزء اصول قانون اساسی‌شان است. تسامح و تساهل و روامداری و tolerance، از اصول دیگر فراماسونری هست که به اعضای فراماسونری آموزش می‌دهند. عدم تعصب مذهبی فراماسون‌ها از همان ایدئولوژی و تفکر صهیونی اومانیسم نشات می‌گیرد. وقتی مطرح می‌شد، یک ماسون نباید تعصب داشته باشد یعنی نباید مسلمان باشد، نباید اعتقاد داشته باشد، نباید امر به معروف و نهی از منکر کند، نباید اصل تبری و تولی را بپذیرد. وقتی بحث اومانیسم می‌شد، این اومانیسم انسان در افق قرآن نبود، انسان از منظر حضرت علی نبود، انسان در ایدئولوژی و جهان‌بینی اسلام نبود. انسان در غرب بود. آن انسان غربی را مطرح می‌کرد که منهای خدا و منهای دین بود.

    ۱۷٫دکتر حقانی مدیر پژوهشی تاریخ معاصر، ریشه ها ی فکری لژهای فراماسونری را از عصر روشنگری و گرایش های ضد دینی شبه روشنفکران برآمده از آن پی می‌گیرد: فراماسونری نفی ادیان است ودر بعضی لژها تاکید بر دین طبیعی و در بعضی اساساً نفی خداوند است. در فرانسه لژهای فرانسوی عمدتاً لژهایی هستند که وجود خداوند را منکر می‌شوند. انگلیسی‌ها وجود خداوند را منکر نمی‌شوند، بلکه ادیان را منکر می‌شوند که عملاً همان ترویج سکولار است. یک جریانی در عصر روشنگری در غرب فعالیت خود را آغاز کرد تحت عنوان دئیسم که اینها قائلان به وجود خداوند هستند، بدون اذعان به وجود ادیان الهی. اینها سعی کردند هر نوع دینی را طرد کنند و نهایتاً بگویند ما به خدا به عنوان وجودی که هستی را خلق کرده، اعتقاد داریم؛ اما خداوند هیچ دخالتی در نحوه زندگی انسان و اداره هستی ندارد و بنابراین بشر برای اداره خودش در جامعه و سیاست، خودمختار است. آقای هارون یحیی یا عدنان اکتار، اساس تفکر ماسونی را ضدیت با ادیان توحیدی به خصوص اسلام می‌داند: به عنوان یک ایدئولوژی در واقع فراماسونری علیه هر نوع دینی است. آن‌ها این مطلب را در کتاب‌هایشان فریاد زدند، افراد بی‌دین برای بالاترین درجات عضویت انتخاب می‌شوند، هدف اصلی فراماسونری پدید آوردن دنیایی بدون دین و مذهب است. از همین رو تمام رهبران کمونیست‌ها، فراماسون بودند کارل مارکس یک ماسون بود، لنین یک ماسون بود و ترودسکی هم یک ماسون بود. تقریباً هیچ رهبر کمونیستی نبوده است که فراماسونری نبوده باشد.

    ۱۸٫ Cosmopolitanism

    19. مفهومی است به معنای باور تعلق تمام جهان به تمام مردم جهان و عدم وابستگی‌های قومی – ملی و در کل، باور به این‌که جهان، میهن مشترک تمامی مردم است. در این مفهوم، تعلقات مادی و معنوی به کشور خودی و خاصی وجود ندارد و دیگر هیچ علایق فرهنگی، سنتی و سیاسی ویژه‌ای نسبت به سرزمین و کشور وجود ندارد؛ مارکوس سیرون، از اولین طرفدارن این نظریه، به سه اصل معتقد بود: الف) عدالت طبیعی ب) تابعیت جهانی ج) دولت جهانی. دکتر احمد دوست محمدی محقق و مدرس دانشگاه، اهداف استراتژیک ماسونی را چنین تشریح می کند: لژ ماسونی نباید به یک دولت یا دو دولت اکتفا کند، بلکه تمام دولت‌های جهان را باید تحت سیطره خود قرار دهد. برای رسیدن به این هدف ابتدا لازم است دین و علمای دین راکه یگانه دشمن ما هستند نابود کنیم. این را در کنفرانس شرق اعظم در سال ۱۹۲۳ گفتند. هدف انجمن‌های فراماسونری سیطره بر جهان است و در این راه، سیطره اصولی، تشکیلاتی و نیز فکری را مبنای فعالیت خود قرار می‌دهند.

    ۲۰٫ کابالیست‌ها به مصر باستان با دیدی ستایش‌آمیز نگاه می‌کنند و این در حالی است که تفکر توحیدی اسلام، مصر باستان و فراعنه و کاهنان آن را نمونه کامل طغیان انسان در برابر خداوند می‌داند. این نگاه ستایش‌گرانه نسبت به تمدن مصری، امری است که از طریق کابالا وارد اندیشه‌های فرقه های مسیحی قرون وسطایی از جمله فرقه شوالیه‌های معبد شد و در نهایت به فراماسونری امروز راه یافت. تأثیر شوالیه‌های معبد بر فراماسونری، خود مؤید تأثیرات انکارناپذیر یهودیت بر فراماسونری است. البته برخی از روزنامه‌های یهودی بر این ارتباط تنگاتنگ میان یهودیت و فراماسونری تأکید کرده اند. «فراماسونری اروپایی، ماهیتی یهودی دارد» (مجله یهودی لافیری منتشر شده به سال ۱۸۶۱) خاخام اسحاق وایز در سوم آگوست سال ۱۸۶۶ در مجله‌ای اسرائیلی _ آمریکایی نوشت فراماسونری از حیث درجات، تعالی، پیام‌های محرمانه و روشنگری‌های تاریخی‌اش تشکیلاتی یهودی است. گزینش هرم به عنوان سمبل از سوی فراماسون‌ها، به این دلیل بود که آن‌ها اهرام مصر را به عنوان سمبل نیروهای خارق العاده و فرا طبیعی کاهنان مصر می‌دانستند. افزون بر این، نماد هرم نشان از نظام طبقاتی و سلسله مراتب سازمان فراماسونری دارد. به طوری که ساختار این سازمان نیز ساختاری هرمی است. ماسون‌ها با زبانی که هر کس توانایی فهم و درک معانی ویژة آن را ندارد، مطالب خود را به یکدیگر می‌فهمانند. در بررسی رمزهای ماسونی، به نمادهای زیادی که از تورات برگرفته شده است، برمی‌خوریم.

    ۲۱٫ در کتاب تاریخ جادوگری، ترجمه ایرج گلسرخی، به پرستش بت‌های گوناگون در بین یهودیان در قدیم اشاره می‌کند و هم اکنون ماسون‌ها تعدادی از این بت‌ها را پرستش می‌کنند و مراسم‌های خود را درکنارآن‌ها اجرا می‌کنند. یهودی‌ها داگون (Dagon ) الهه فلسطینی‌ها را که نیمی زن و نیمی ماهی بود، می‌پرستیدند. مجسمه برنزی این الهه به شکل زنی زیبا ساخته شده بود که مانند درکه تو (Derceto) و دیرکه (Dirce ) دو الهه سریانی‌ها در اشکلون دمی مانند دم یک ماهی عظیم داشت. یا آسیما (Assima) خدای آماتیت‌ها که به شکل بز بود، اما مخوف‌ترین خدایان، مولوخ (Moloch) بچه‌خوار خدای عامونی بود. نام مولوخ از واژه عبرانی ملک به معنی شاه گرفته شده بود. و آیین پرستش او به نیت طلب سلامتی و طول عمر برای شاه انجام می‌شد. پرستندگان در برابر، از او انتظار داشتند که شاه نیروی جادویی خود را در راه سود و صلاح مردم به کار اندازد و به ویژه به محصولات کشاورزی آن‌ها برکت دهد. اما بهای مولوخ بسیار سنگین بود و مردم کودکان خود را برای خوشایند بت معبودشان در برابر او به آتش می‌افکندند و مولوخ که تا گلو از جان قربانیان خود انباشته بود همچنان بر دره هیوم حکمروایی می‌کرد. هنگام اجرای مراسم پرستش، طنین کر کننده سنج و شیپور و طبل‌ها فضا را با چنان خروش وحشیانه‌ای می‌انباشت که فریاد و استغاثه قربانیان بت در آن خاموش می‌شد. اکنون دیگر می‌دانیم که اندیشه خدای واحد در انحصار اسرائیل نبوده و این مردم برگزیده هم نمی‌توانند ادعا کنند که نخستین قومی بوده‌اند که به توحید (Monotheism) پی برده‌اند.


    اطلسATLAS ( از القاب حضرت عباس به معنی بسیار شجاع )




  4. #14
    javad jan آواتار ها
    • 19,067
    مدیر بخش

    عنوان کاربری
    مدیر کل تالار فنی و مهندسی
    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    محل تحصیل
    تهران
    شغل , تخصص
    کارشناس کنترل پروژه
    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    ٫ زرتشت آن اعتقاد قدیمی به نیروهای خیر و شر را تعبیر به جهانی نمود که بین دو فرمانروا تقسیم شده و اصل اینها نیز یکی: اورمزد ( اهورامزدا ) سلطان نور و دیگری اهریمن ( انگرمینیو ) فرمانروای ظلمت است. زرتشت سایر نیروها را که در معتقدات قلبی وجود داشتند، به کنار گذاشت، ولی چون نمی‌توانست آن‌ها را از اذهان مردم خارج نماید، به ناچار جای آن‌ها را به سلسله مراتب ارواح شریر تغییر داد. نیروهای شر به سرکردگی اهریمن، سپاهی منظم، همچون سپاه خیر داشتند و دو لشکر نه به طور در هم ریخته که با نظم جنگی خاص وارد میدان نبرد می‌شدند و سپاهیان نور و ظلمت مانند مهره‌های سیاه و سفید شطرنج با نیرو‌های برابر با یکدیگر مواجه می‌گشتند. پس از پیروزی نیز آرامشی وجود نداشت، زیرا جنگ تا پایان زمان ادامه می‌یافت و نه تنها در زمین که در آسمان‌ها نیز طبل‌های جنگ نام اورمزد و اهریمن را فریاد می‌زدند. تاریخ جادوگری ایرج گلسرخی ص۴۴٫ ریشه میترائیسم و مانی‌گری، در دین زرتشت است. (تاریخ جادوگری، ایرج گلسرخی، ص۴۴ و ۴۸).

    ۲۳٫ اگر به نمادهای فراماسون ها دقت کرده و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توانیم نمادهای مورد تقدیس گروه‌های شیطان‌گرایی را به وضوح ببینیم. فراماسون‌ها شیطان را به عنوان حامل نور پرستش می‌کنند. لوسیفر و شیطان از نظر کتاب مقدس یکسان‌اند. قالبی که شیطان‌پرست‌ها در سطوح بالا پرستش می‌کنند، لوسیفر است. آن‌ها همواره به دنبال حامل نورند. اسکیمل: «بسیاری از ماسون‌ها واقعاً نمی‌دانند که خدای فراماسونری، در واقع شیطان است.» در تاریخ ۱۴ جولای سال ۱۸۸۹، آلبرت پایک، یکی از رهبران فراماسونری این توضیحات را به ۲۳ رهبر شورایحقوق اسکاتلندی در سراسر جهان ارائه می دهد: ما یک خدا را می‌پرستیم؛ اما این خدایی است که ماوراء الطبیعه را دوست دارد. پس شما ژنرال‌های بزرگ این را برای برادران ۱۳ام، ۳۱ام و ۳۲ ام تکرار کنید؛ دین ماسون‌ها، باید پایه‌های لوسیفری داشته باشد. لوسیفر خداست؛ دین خالص و واقعی و فلسفی، باید به لوسیفر اعتقاد داشته باشد. استفن نایت: «درجه ۲۲ به بعد رسماً پرستش شیاطین و ارتباط با شیاطین مطرح می‌شود. در درجات پایین‌تر انسان‌گرایی مطرح است.» تاریخچة شیطان‌گرایی گواه آن است که گروه‌های شیطان‌گرا از همان آغاز تحت تأثیر کابالیست‏های یهودی با سازمان فراماسونری تعامل گسترده‏ای داشتند. «لُژ کهن اسکاتلند» که هنوز هم شاخه اصلی ماسونی به شمار می‏رود، بر ایجاد و ترویج فرقه شیطان‌گرایی تأثیر گذار بوده است. امروزه گروه‌های شیطان‌گرایی در همسویی با اهداف فراماسونری طرفدارانش را از میان نخبه‌های سیاسی جوامع برمی‌گزیند. جرج بوش پدر، جرج دبلیو بوش و همسرش، لورا بوش رونالد ریگان، بیل کلینتون و سایر شخصیت‌ها و رهبران سیاسی مانند سناتور جان کری رقیب انتخاباتی بوش سیلویو برلوسکونی نخست وزیر ایتالیا، تامی فرانکس فرمانده نیروهای آمریکایی در جنگ عراق، همگی از سیاست مدارانی هستند که به گروه‌هایی پیوسته‌اند که شباهت‌های اعتقادی و رفتاری با شیطان‌گرایی دارد.

    ۲۴٫ الیمن سیلوای نویسنده فرانسوی کتاب تاریخ جادوگری، شواهد تفصیلی در این کتاب ارائه می دهد و اثبات می‌کند که شوالیه‌های معبد گام مهمی را در گسترش تعالیم کابالا برداشتند. فراماسونری خود را شاخه‌ای از شوالیه‌های معبد می‌داند که بعد از تعقیب توسط کلیسا بسیاری از آنان به سمت اسکاتلند گریختند، چون کشور امنی برای آن‌ها به شمار می‌آمد. آن‌ها تحت حمایت پادشاه اسکاتلند «روبرت بروس» به اسکاتلند پناه بردند و تجدید سازمان کردند. شوالیه‌ها به دهکده روزلین رفتند. این منطقه زیر نظر یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین طوائف اسکاتلند به نام سینکلر «Sinclairs» بود. شهسواران معبد در این ناحیه و در این قلعه بعد از ۱۳۱۲ تحت حمایت بارون سنت کلر می‌زیستند. گفته می‌شود در این منطقه خاص و در قلعه روزلین (Rosylin castle)، شوالیه‌ها توانستند اشیاء و اسناد خود را مخفی کنند. در کنار قلعه ، کلیسای کوچکی به سفارش سر ویلیام سنت کلر بین سال‌های ۱۴۴۶ تا ۱۴۴۸ بنا گردید. او معماران دوره گرد و سنگ‌تراشان را از سراسر اروپا جمع کرد و در نزدیک دهکده روزلین خانه‌های جدیدی بنا شد و لژی در آن افتتاح گردید. به این ترتیب بود که بذر فراماسونری در اسکاتلند کاشته شد و هنوز هم تا به امروز «لژ کهن اسکاتلند» شاخه اصلی فراماسونری به شمار می‌رود. بنا به گفته هارون یحیی متقاعد کننده‌ترین دلیل اتحاد شهسواران معبد و ماسون‌ها در اسکاتلند قلعه و کلیسای روزلین است چرا که علاوه بر شوالیه‌های معبد ، فراماسون‌ها و فرقه سری روزی کراسین‌ها در ساخت آن کوشیدند.


    اطلسATLAS ( از القاب حضرت عباس به معنی بسیار شجاع )




  5. #15
    javad jan آواتار ها
    • 19,067
    مدیر بخش

    عنوان کاربری
    مدیر کل تالار فنی و مهندسی
    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    محل تحصیل
    تهران
    شغل , تخصص
    کارشناس کنترل پروژه
    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    ۲۵٫ مرلین منسون که نام اصلی‌اش برایان وارنر می‌باشد، نام خود را از «مرلین مونرو» و فامیل خود را از «چارلز منسون» گرفته است. این شخصیت گرچه خواننده یک گروه موسیقی است، اما امروزه بزرگترین مبلّغ شیطان‌گرایی در جهان محسوب می‌شود؛ چرا که به جرئت می‌توان گفت شیطان‌گرایی در دنیا به واسطه کلیسای شیطان و آنتوان لاوی رایج نشده، بلکه توسط او رایج شده است. لازم به ذکر است امروزه کلیسای شیطان در هیچ کجا دفتر یا شعبه‌ای ندارد. بلکه سایر مکاتبات رسمی این فرقه از طریق یک صندوق پستی صورت می‌پذیرد. البته این کلیسا مراسم خود را از ادانه در سطح شهر برگزار می‌کند. مرلین منسون ارتباط خوبی با کلیسای شیطان داشته چنانچه آنتوان لاوی نویسندة انجیل شیطان، مرلین منسون را واعظ اعظم کلیسای شیطان معرفی کرد. او حتی در نگارش دیباچه کتابی از آنتوان لاوی هم دست داشته و از کلیسای شیطان کارت قرمز درجه ۳ را نیز دریافت کرده است. اما چیزی که خیلی عجیب است این است که گرچه او شیطان گراست اما نام او را در تیتراژ بسیاری از فیلم‌های مطرح آمریکا می‌توان دید. تنها ۵۲ فیلم و برنامه تلویزیونی از موسیقی او در کارهایشان استفاده کرده‌اند. برای نمونه نام او را در موسیقی فیلم‌های مطرحی چون ماتریکس، مقیم شیطان، قاتلین بالفطره می‌بینیم. همچنین نام او در فیلم بزرگراه گمشده به عنوان بازیگر به چشم می‌خورد. بیشتر این فیلم‌ها توسط کارگردان‌های مطرح کار شده اند و حتی ‌برنده جوایز جهانی هم هستند. اما او مگر در کنسرت‌هایش چه می‌کند که اعتراض مردم را بر انگیخته است. او در کارهایش کثیف‌ترین اعمال شیطانی را از طریق شعر، موزیک و تصویر به تصویر کشیده است. برای همین می‌توان گفت ساده‌ترین توهین او به مسیحیت پاره کردن انجیل در کارهایش بوده است. اما او همیشه به کارهای توهین‌آمیز و مبتذل خود ادامه داده و هیچ مانع قانونی برای فعالیت‌هایش نداشته است. حمایت تبعیض‌آمیز رسانه‌های غربی از منسون چنان آشکار و واضح بوده که حتی برخی گروه‌های شیطانی دیگر که بی‌نصیب از این امتیازها شده‌اند نسبت به این حمایت‌های افراطی دولتی انتقاد و اعتراض کرده‌اند. اولین جمله‌ای که بعد از دیدن کارهای او به ذهن متبادر می‌شود این است که چطور به او اجازه چنین کارهایی داده می شود. اما جالب است بدانید او قبل از اینکه به خاطر توهین به خدا یک میلیاردر شود، در یک فروشگاه موسیقی کار می‌کرده است.

    ۲۶٫ نئوپاگان‌هایی که بستر طبیعت را می‌پرستند و در سال ۱۹۵۴ به دست جرالد گارنر، انگلیسیِ جادوگر تأسیس شد.

    ۲۷٫ عروسکی نمادین از فردی که می‌خواهند اذیت کنند می‌سازند و بعد با فرو کردن سوزن در آن عروسک، فرد را از راه دور مورد اذیّت قرار می‌دهند و گاه می‌کشند.

    ۲۸٫ مراسمی که از جادوگران پیشین که منسوب به کابالا بوده‌اند، برجای مانده است. شبات همان سبت؛ یعنی شنبه است. این مراسم، نمازی در یهودیت متأثر از فرقه کابالا نیز دارد که در شب جمعه خوانده می‌شود، ولی شبات جادوگرها با اذکار و اوراد جادویی همراه است که همراه هم لخت زیر نور ماه می‌رقصند و پایکوبی می‌کنند. زمان این مراسم‌ها در اوقات تغییر طبیعت است که به صورت جشن و پایکوبی از دوران سلتی‌ها برجای مانده است. بدین صورت که مراسم شبات مخلوطی از آموزه‌های سلتی‌گری و کابالیسم است.

    ۲۹٫ اسپایدرمن یا مرد عنکبوتی برای انداختن تار از دست‌هایش، اشکال متفاوتی را به انگشتانش می‌دهد که تار از دستانش خارج نمی‌شود تا اینکه دستانش را به حالت شاخ بز بافومت در می‌آورد. رجوع کنید به فیلم اسپایدرمن.

    ۳۰٫ «نئو» در حقیقت همان « New christ» یا «مسیح جدید» است که بر خلاف عیسی مسیح (ع)، نه از میان پارسایان که از بین تکنیسین‌ها انتخاب می‌شود! در نتیجه پیامبر آخر‌الزمان به جای آنکه «تئوریسین» باشد، یک «تکنیسین» است. در قسمت‌های دوم و سوم فیلم، با ترویج شکاکیّت و حیرانی و به هم ریختن مرزهای دنیای واقعی و مجازی، بنیان فکری مخاطبان ظاهراندیش را از هر ایدئولوژی و استحکامی خالی می‌کند.

    ۳۱٫ هاآرتص در گزارشی از این واقعیت پرده برداشت که اکثر سوپرقهرمان ها خالقانی یهودی در پشت سر دارند که رؤیاهای آن‌ها را تعبیر می‌کنند و اعتقادات آن‌ها در قهرمان‌هایشان رسوخ کرده است. به گزارش مشرق، در اواسط دهه ۱۹۳۰، همزمان با رکود بزرگ و ظهور آلمان نازی، «جری سیگل» و «جو شوستر» به فکر خلق شخصیت قهرمان افسانه‌ای با عضلاتی پیچیده و شنلی بلند و برافراشته افتادند که به جنگ با بدی‌ها و شیطان برخاسته بود. شاید سوپرمن مانند خالق آن یک یهودی نباشد ولی برخی پژوهشگران، متخصصان و کارشناسان کتاب‌های مصور و خاخام‌های یهودی معتقدند که «کلارک کنت»- سوپرمن- به صورت دقیقی تحت تأثیر میراث و تفکرات خالق یهودی‌اش قرار گرفته است. روزنامه صهیونیستی هاآرتص به بهانه راه افتادن دو نمایشگاه در دانشگاه براون آمریکا که به صورت تخصصی به نقش یهودیان در ژانر کتاب‌های مصور [کارتون و کمیک استریپ] می‌پردازد گزارشی را دربارة سوپر قهرمان‌ها و خالقان یهودی‌شان منتشر کرده، است از نگاه نویسنده این گزارش اگر چه هیچ یک از این قهرمان ها قیافه‌ای یهودی ندارند اما خلق وخو و اعتقادات خالقان خودشان را به ارث برده‌اند و اگر اندکی توجه شود می‌توان کارتونیست‌های یهودی را پشت سر سوپرمن‌ها تشخیص داد. گزارش هاآرتص درادامه توضیحاتش درباره نمایشگاه دانشگاه براون این نمایشگاه را با هدف بررسی نقش مهم و بنیادی یهودیان در تولید کارتون [شامل کاریکاتور، کمیک استریپ و شخصیت‌های کارتونی] در دنیای غرب و خصوصاً آمریکا بویژه نقش آن‌ها در تأسیس مجله کاریکاتور ‘MAD mag’; که یکی از نشریات مشهور کارتون در غرب است، معرفی می‌کند و همچنین این نمایشگاه قرار است تا به نقش کلیدی یهودیان در طراحی شخصیت‌هایی مانند سوپر من، اسپایدر من، هالک افسانه‌ای، بت من و کاپیتان آمریکا نیز بپردازد. کارتونیست‌هایی که به خلق این شخصیت‌ها دست می‌زدند اغلب یهودیان مهاجر به آمریکا بودند، هاآرتص با اشاره به اینکه تاریخی اضافه می‌کند که یهودی‌های مهاجر به آمریکا در کارتون‌های خود با دشمنان‌شان می‌جنگیدند که در سال‌های ابتدایی شخصیت‌های کمیک استریپ و کارتونی هیتلر در رأس این دشمنان بود، به عبارت بهتر این شخصیت‌ها آرزوهای یهودیان را به نمایش می‌گذاشتند. بر اساس آنچه این روزنامه در گزارش خود آورده به نظر می‌رسد که یکی دیگر از آرزوهای یهودیان مهاجر به آمریکا تسلط و راهبری این کشور بوده؛ آرزویی که در قالب تلاش‌های ستاره‌های خلق شده توسط آن‌ها نشان داده می‌شود و هاآرتص از آن با عنوان «تلاش برای بازگرداندن آمریکا به مسیر اصلی خود» یاد می‌کند.

    ۳۲٫ معرفی چند تن از یهودیان و ماسون‌هایی که اقتصاد جهان را تحت تأثیر قرار داده‌اند: پر، یاکوبسن ـ یهودی، سوئدی، کارشناس بین‌المللی پول، بانک‌های مرکزی کشورهای اروپایی برای تثبیت سیاست آینده پولی خود، از وی دستور می‌گرفتند. رئیس اجرائی عملیات بین‌المللی پول بوده است. ۱۹۶۳ ـ ۱۸۹۴٫ کافمن برانیگ ـ یهودی، اولین فردی است که وام مسکن را به کار گرفته است. لیدر کشاورزان سیسل بود و موجبات اخذ اعتبار کشاورزی زارعین را در مقابل رهن مزارعشان فراهم نمود. در این روش مزرعه‌ای که نیازمندی‌هایی نظیر کود و بذر و سرمایه را تکافو ننماید از طرف بانک حراج می‌شود. در قرن هیجدهم می‌زیسته است. اسحاق بوت ـ یهودی، اقتصاد دان ایرلندی ـ به علت فعالیت‌های مداوم و تحقیقات وسیع در زمینه مسائل کار، بیمه، و بازنشستگی، به شهرت رسید. ۱۸۷۹ ـ ۱۸۱۳٫ آلفرد اسحاق ـ یهودی، اقتصاد دان آلمانی و استاد دانشگاه نورنبرگ، به بهانه آلمان هیتلری با عده زیادی از یهودیان به ترکیه سفر کرده و مدت‌ها استاد دانشگاه استانبول بود. ۱۹۵۶ ـ ۱۸۸۸٫ یوسف دوبرتس برگر ـ یهودی، استاد دانشگاه کراتس کشور اتریش و استاد دانشگاه استانبول، عضو حزب کمونیست اتریش. فریتس نوی مارک ـ یهودی، اقتصاد دان. پل آینزیک ـ یهودی، اقتصاد دان مجارستانی. مبانی فراماسونری، هارون یحیی، ص۲۲۶٫

    ۳۳٫ به چند سایت خیریه فراماسونری رجوع کنید

    http://www.grandcharity.org

    http://www.cheshiremasons.co.uk


    منبع: ماهنامه فرهنگ پویا شماره ۲۰


    اطلسATLAS ( از القاب حضرت عباس به معنی بسیار شجاع )




صفحه 2 از 2 اولیناولین 12

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •