نتيجهگيري
استفاده از فناوري فرمهاي وب و پست الكترونيكدر تحقيقات پيمايشي، ميتوانند فضاي تحقيقاتيجديدي را بخصوص در رشتههاي علوم انساني دركشور ما ايجاد كند. توسعه اين فناوري كه به منزلهتغيير شرايط محيطي نظام تحقيقات در كشورماست ميتواند موجب طرح عناوين تحقيقاتيجديد و نيز دستيابي به جوامع تحقيقاتي و آماريوسيعتري براي محققان ما شود و امكان ارتباطيبيشتري را بين محققان ما با جهان پيرامون خودبرقرار سازد كه اين امر مستلزم آشنايي بيشترمحققان كشورما با اين فناوري است.
2. Outlook Express1. Wizards
1. Anne E. Bridges, Russell T. Clement,``Grossing The Threshold of Rocket Mail: E-mailuse by U.S Humanities faculty'', Journal ofAmerican Librarianship, V 23, n 2, Mar 1997, pp.109-117
2. E-Mail Survey
3. Hyperlink
4. Microsoft Access
5. Microsoft Excel
.6 راجرز كادنهيد، آموزش Frontpage 2000، ترجمهمحمد نوروزي، تهران: انتشارات چرتكه، 1378، ص 245.
.7 در اينباره نگاه كنيد به:
www.//groups.yahoo.com
www./groups.yahoo.com/group/iranmanagement
8. Tracy L Tuten, ``Getting a Foot in theElectronic Door: The Process of Reading orDeleting Electronic Mail'', Journal of TechnicalWriting and communication, V28 N3, 1998, pp237-250.
9. Online State
.10 زهره سرمد، عباس بازرگان، الله حجازي، روشهايتحقيق در علوم رفتاري، تهران، انتشارات آگاه، 1376، ص147.
11. Educational Resources Information Center
12. ERIC NO:ED 432946
13. ERIC NO: ED 378945
.14 در اينباره نگاه كنيد به:
www.survey.com/junkresults.html
.15 در اينباره نگاه كنيد به:
www.lanic.utexas.edu/region/news/arc/lasnet/1994/
0228.html
.16 در اينباره نگاه كنيد به:
www.pignc-ispi.com/articles/strategic/nikols-scrapit.
html
د17ر اينباره نگاه كنيد به:
www.surveysite.com/docs/email.html
18. market research
متن مقاله: