-
Business centered maintenance
تغییر بزرگی بصورت آرام آرام در دنیای نگهداری و تعمیرات در جریان است . بخش بزرگی از این تغییر مربوط به جایگزینی سیستمهای کسب وکار یکپارچه گران قیمت بجای CMMS های سنتی میباشد .
این تغییر ناشی از نیاز به بهبود زمان آماده بکاری تجهیزات با کمترین هزینه بوده که مستلزم تغییرات ریشه ای در روشی است که ما به برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای نگهداری و تعمیرات می پردازیم.
بستر و پایه این مبحث درک این موضوع است که نت نیاز دارد تا بعنوان "مرکز سود" به آن نگریسته شود و نه بعنوان "مرکز هزینه".
شرکتهایی که این حقیقت ساده را درک نمیکنند ، قادر نخواهند بود تا مزایای این قبیل سیستمهای جدید را بدست آورند ، درنتیجه سطح کارائی تولید از یک حد خاص فراتر نرفته و در بسیاری از موارد نیز افت میکند این درحالیستکه علت آن نیز معمولا نامعلوم باقی می ماند.
گام اول در این راه آنست که سازمانهای نگهداری و تعمیرات " رویکرد مبتنی بر سود" را جهت کاهش شکاف بین هزینه های واقعی و هزینه های مطلوب ، اتخاذ نمایند.
برچسب برای این موضوع
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
- شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
- شما strong>نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
- شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
-
قوانین انجمن