راهکارهای جدید شرکت آی بی ام در حوزه هوشمند تجاری می تواند زمینه استفاده بهینه از فرصت های نهفته در داده های کلان را فراهم کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، این شرکت تصمیم گیران و خصوصا مدیرعاملان را گروه هدف راهکارهای هوشمند تجاری جدید خود قرار داده و اظهار امیدواری کرده است که بتواند مشتریان روش خود، در رده مدیرعاملان را افزایش دهد، و از این طریق جایگاه استراتژیکی را در بازار راهکارهای هوشمند تجاری از آن خود کند.
کاربران به کمک این روش می توانند عملیات مالی خود را بهتر مدیریت کنند، امکان کلاهبرداری های مالی را کاهش دهند و روابط خود با مشتریان را نیز تقویت کند.
شرکت مذکور مجموعه ی جدیدی از نرم افزارهای هوشمند تجاری را روانه بازار کرده است که، شرکت ها و سازمان های استفاده کننده به کمک آن می توانند عملکرد مالی خود را بهبود بخشند و امکان کلاهبرداری های مالی را نیز کاهش دهند.
برآورد های شرکت پژوهشی داده های بین المللی معروف به آی دی سی نیز نشان می دهد که تا سال 2015 کسب و کارهای مختلف در مجموع بیش از 120 میلیارد دلار از سرمایه خود را صرف خرید خدمات و ابزار هوشمند تجاری، اعم از سخت افزار و نرم افزار خواهند کرد.
این شرکت راهکارهای جدید خود را برمبنای تجارب حاصل افزون از بیست هزار عملیات تحلیلی و ترکیب نوآوری ها و راهکارهای شرکت هایی که خریداری کرده، طراحی کرده است.
بریجت فان کرالینگن معاون ارشد بخش خدمات جهانی آی بی ام در این باره گفته است: می کوشیم با یکپارچه سازی نرم افزارهای تحلیلی و هوشمند تجاری با فرایند های تجاری و تبدیل بینش ها و آگاهی های جدید به عمل، به شرکت ها و سازمان های مختلف کمک کنیم تا جمع آوری داده های کلان را از حالت تهدید به فرصت تبدیل کنند.