پاپایا واقعا میوه زیبایی است. ترکیب رنگ بی‌نظیر و هسته‌های کوچولوی با نمک و طعم خوبش آن را به یکی از خوراکی‌های محبوب دنیا تبدیل کرده است. پاپایا پر است از آنتی‌اکسیدان و انواع ویتامین‌ها، به‌همین‌دلیل ضد‌پیری است.
این میوه خیلی زود می‌رسد، به همین علت خیلی وقت‌ها وقتی هنوز پوستش سبز است آن را می‌چینند چون می‌دانند در طول مسیر حمل‌ونقلش سریع تغییر شکل خواهد داد. پوست این میوه ۳مرحله را طی می‌کند: سبز(کال)، زرد(نیمه رسیده) و نارنجی(کاملا رسیده). اگر قرار است پاپایا بخرید که ما توصیه می‌کنیم حتما از این میوه استفاده کنید، درنظر داشته باشید که قرار است چه وقتی میوه را بخورید.

اگر برای همین امروزتان خرید می‌کنید سراغ آن‌هایی بروید که پوست‌شان کاملا مطابق مد امسال است! نارنجی متمایل به قرمز اما اگر قرار است برای چند روز آینده‌تان خرید کنید می‌توانید پاپایاهای زرد رنگ را بخرید و مطمئن باشید که خیلی زود می‌رسند.
مثل بقیه نارنجی‌پوش‌ها این میوه هم برای سوی چشم و ورم مفاصل و دستگاه گوارش مفید است البته استفاده از این میوه هنوز در کشور ما جا نیفتاده است. این مطلب را به فال نیک بگیرید و سعی کنید از این به بعد این میوه خوشمزه را هم به سبد خوراکی‌های‌تان اضافه کنید