با گذشت بيش از يك هفته اختلال در خطوط اعتباري و دائمی همراه اول ادامه دارد
با گذشت بيش از يك هفته از بروز اختلال در برخي خطوط اعتباري و كدهاي دائمي 5، 7 و 8 همراه اول؛ اختلال خطوط اعتباري همچنان ادامه دارد.
به گزارش فارس، از روز دوشنبه هفته گذشته تعدادي از سيمكارتهاي دائمي و اعتباري همراه اول با اختلال مواجه شده است.
براساس اين گزارش اين اختلال به صورت شناخته نشدن و از دسترس خارج شدن سيمكارت بروز ميكند و مشترك پس از قرار دادن سيمكارت در گوشي با پيغام «سيم كارت داراي اعتبار نيست» مواجه ميشود.
بنابراين گزارش، اين اختلال از روز دوشنبه هفته گذشته بروز كرده و تاكنون ادامه دارد.
بر اساس اين گزارش، يكي از دفاتر امور مشتركان همراه اول در اين رابطه اينطور توضيح داد كه: اين اختلال مربوط به شبكه همراه اول است و مشكل از سيمكارتها نيست.
وي گفت: از چند روز گذشته برخي خطوط دائمي همراه اول با كد 8 و 7 و 5 و برخي خطوط اعتباري اين اپراتور با اختلال مواجه شده است.
اين مدير دفتر امور مشتركان همراه اول ادامه داد: اختلال كدهاي دائمي هم اكنون تقريبا برطرف شده، اما اختلال خطوط اعتباري هنوز ادامه دارد.
وي گفت: اين اختلال شامل تمام خطوط اعتباري نميشود و برخي از خطوط دچار اختلال شده است.