مردي در دادگاه خانواده گفت: همسرم، فرزندم را مطابق با خواسته‌هاي خود تربيت مي‌كند كه اين روش نادرست است؛‌ به همين دليل مي‌خواهم او در تربيت فرزندم تجديد نظر كند و گرنه از او جدا شوم.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، مردي 30 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواست جدايي خود را به قاضي شعبه 240 اين مجتمع قضايي خانواده ارائه كرد.

اين مرد در حضور قاضي اين شعبه با بيان اينكه همسرم بسيار مهربان است و اين اخلاق او باعث شده كه فرزند 8 ساله‌ام از اين موضوع سوءاستفاده كرده و هر كاري كه مي‌خواهد انجام دهد، گفت: بارها در اين خصوص به همسرم تذكر دادم ولي او كار خود را مي‌كند؛ حتي همسرم را تهديد به طلاق كردم و گفتم در تربيت فرزندمان تجديد‌نظر كند و در غير اين صورت از او جدا خواهم شد ولي او اهميتي نداده و به همان روش خود ادامه مي‌دهد.

وي با بيان اينكه همسرم معتاد به حشيش نيز هست، ادامه داد: طي 11 سال زندگي مشترك تا به حال، از او كوچكترين شكايتي نكرده و هميشه در برابر او گذشت كردم ولي همسرم برعكس هميشه كار خود را مي‌كند و اهميتي به سلايق و خواسته‌هايم نمي‌دهد.

زن در دادگاه خانواده حاضر شد و با اشاره به اينكه شوهرم به دنبال بهانه‌اي براي طلاق است، گفت: حشيش را به صورت تفريحي مصرف مي‌كنم بنابراين شوهرم نبايد اين موضوع را در دادگاه بيان كند چرا كه اين امر زياد مهم نيست.

وي در ادامه با بيان اينكه حدود 11 سال از زندگي مشتركمان مي‌گذرد و فقط يك دختر 8 ساله داريم، ادامه داد: از شوهرم جدا نمي‌شوم و چنانچه او نيز اين خواسته را داشته باشد، اهميتي نداده و راحت به زندگي‌ام ادامه مي‌دهم چرا كه حاضر نيستم آينده فرزند 8 ساله‌ام را نابود كنم.

مرد بار ديگر در برابر قاضي اين پرونده با بيان اينكه بايد هرچه زودتر از همسر معتادم جدا شوم، افزود: همسرم حتي در حال حاضر نيز نمي‌خواهد به خواسته من اهميت بدهد و به راحتي از آن مي‌گذرد؛ تربيت فرزندم بايد زيرنظر من باشد و گرنه از همسرم جدا مي‌شوم.

وي با اشاره به اينكه فرزندم به دليل تربيت نادرستي كه مادرش در پيش گرفته، هر كاري كه مي‌خواهد انجام مي‌دهد و هيچ كس حق ندارد به او چيزي بگويد، تأكيد كرد: همسرم رفتار فرزندم را مانند خود كرده و اين موضوع مرا بسيار رنج مي‌دهد.

مرد با بيان اينكه همسرم بايد از من جدا شود، افزود: به دليل اعتياد و رفتارهاي همراه با خونسردي همسرم، مي‌خواهم كه از او جدا شوم و از درخواستم منصرف نمي‌شوم.

قاضي اين شعبه بعد از شنيدن اظهارات طرفين (زن و مرد)، حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و پرونده را براي رسيدگي و بررسي بيشتر به كارشناسي دادگاه ارجاع داد.