درحالی که اکثر برندهای تولید کننده‌ی TV در کشاکش بازار و فروش هستند ٬ اسمارت TV های جدید سامسونگ مشغول ارائه تعریفی جدید از لذت تماشای تلوزیون در خانه هستند . آمارها نشان از افزایش 50 درصدی فروش تلوزیون در سال جاری می‌دهد و می‌شود فهمید که غول‌های این مارکت درحال جنب و جوش و حرکت‌های جدید هستند ٬ به‌طور مثال می‌توان به توجه به سوشیال مدیاها از قبیل فیس‌بوک٬اسکایپ و سازگاری با توییتر اشاره کرد . سامسونگ به خوبی دریافته است که کاربران هم‌اکنون از یک تلوزیون که صفت هوشمند را یدک می‌کشد در کنار تصویر با کیفیت ٬ طراحی عالی و صدای خوب امکاناتی مثل جستجو در وب با Browser ٬ چت کردن با دوستان ٬ جستجو کردن درباره یک فیلم یا برنامه تلوزیونی ٬ نصب app های دلخواه و خیلی دیگر از انواع این امکانات را دارند .





همینطور که شما تصور کردید این تلوزیون‌های جدید فقط باریک ٬‌ظریف و شیک نیستند و قابلیت‌های اضافی دیگری تجربه لذت بردن از این TV ها را بهبود می‌یابد.نه فقط داشتن تکنلوژی LED یا 3D ٬ بلکه شما می‌توانید اپ‌ها را دانلود کنید ٬ بخوبی گیم بازی کنید ٬ فعالیت‌های آنلاین داشته باشید و تمام این موارد از طریق مبل راحتی شما امکان پذیر است .

یکی دیگر از امکانات Smart Hub است که به کاربران اجازه می‌دهد از سرویس‌های سوشیال نتورکینگ استفاده کنند و سرچ آنلاین داشته باشند .با استفاده از قابلیت Smart Search کاربران می‌توانند براحتی موزیک‌ها و فیلم‌‌های ذخیره شده در دیوایس‌های دیجیتالی اطراف خود مثل تلفن‌های موبایل و یا کامپیوتر‌های دسکتاپ یا لپ‌تاپ را پیدا کنند .

سامسونگ پیش‌بینی کرده است که در سال 2011 ٬ 12 میلیون اسمارت تی‌وی و 45 تا 50 میلیون هم تلوزیون flat-screen که در بین آنها 10 میلیون تلوزیون 3D می‌باشد می‌فروشد .

منبع : Samsung’s New Smart TV Line, Redefining Home Entertainment