زمان آغاز ثبت اینترنتی درخواستهای انتقال و میهمانی دانشجویان، نشانی سامانه اینترنتی ثبت درخواستهای انتقال و میهمانی، دانشجویان مشمول استفاده از این سامانه، زمان و نحوه اعلام نتایج بررسی درخواستهای دانشجویان از سوی دانشگاهها اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان متقاضی انتقال و میهمانی در ترم اول سال آینده فرصت دارند از اول اردیبهشت ماه به مدت یک ماه درخواستهای خود را از طریق سامانه جامع خدمات آموزشی در سایت اداره کل امور دانشجویان داخل به نشانی msrt.ir/sites/ddstu/default.aspx ثبت کنند. دانشجویان متقاضی انتقال و میهمانی دیگر نیازی به درخواست حضوری از دانشگاههای مبدا و مقصد ندارند. دانشجویان پس از ثبت اینترنتی درخواستهای انتقال و میهمانیشان "کد رهگیری" دریافت می کنند که از طریق این کد رهگیری می توانند از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.
دانشگاههای مبدأ و مقصد نتیجه بررسی خود را با درخواستهای دانشجویان از طریق سامانه جامع خدمات آموزشی اعلام می کنند. دانشگاهها تا 15خرداد ماه 90 نتایج بررسیهای خود در خصوص درخواستهای دانشجویان را از طریق همین سامانه اعلام میکنند.
به گزارش مهر، سامانه جامع خدمات آموزشی برای ثبت درخواست انتقال و میهمانی ویژه دانشجویان کاردانی و کارشناسی است. همچنین به گفته مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم شرایط آئین نامه جدید نقل و انتقال و مهمانی مشمول دانشجویان ورودی 86 به بعد است.