در ۳۰۰ ایستگاه شناسایی شده در مجموع ۱۵ طرح سه بعدی که نمادی از فرهنگ کهن ایرانی است مانند …

سازمان زیباسازی شهر تهران: اجرای طرح‌های سه بعدی در ۳۰۰ ایستگاه اتوبوس به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی اجرای طرح‌های سه بعدی در ۳۰۰ ایستگاه اتوبوس در شمال و جنوب تهران به پایان رسید.
محمدرضا رستمی طراح و مجری این پروژه گفت: با توجه به تنوع ساخت ایستگاه‌های اتوبوس در شهر تهران طرح‌های سه بعدی بیشترین تاثیرگذاری را خواهد داشت.


او افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح واقعی جلوه دادن محیط تبلیغاتی و ایجاد جاذبه و گیرایی برای مخاطب است.



رستمی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به اینکه با اجرای طرح تبلیغات سه بعدی دیگر تفاوتی بین ایستگاه های اتوبوس در شمال و جنوب تهران وجود ندارد، توضیح داد: در ۳۰۰ ایستگاه شناسایی شده در مجموع ۱۵ طرح سه بعدی که نمادی از فرهنگ کهن ایرانی است مانند طاقچه، دالان رو به طبیعت، سفره هفت سین، خلیج همیشه فارس و … اجرا شده است.

لازم به توضیح است که این طرح‌ها به صورت ماهیانه و با توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همچنین تبلیغاتی قابل تغییر خواهد بود.