مدل انگيزشی کسب و کار bmm، طرح و ساختاری سازمان يافته را جهت توسعه، ارتباط و مديريت انواع طرح های کسب و کار منجمله طرح استراتژيک کسب و کار را فراهم می سازد.
کاربرد بيشتر مدل انگيزشی کسب و کار در موارد ذيل می باشد:
اجزاء و عناصر طرح های کسب و کار را شناسايی و تعريف می کند .
فاکتورها و عوامل موثر در ايجاد طرح های کسب وکار را شناسايی می کند .
چگونگی ارتباط و روابط اين عوامل و عناصر را مشخص می سازد .

در ميان اين عناصر، عناصری همچون (خط مشی ها و قوانين کسب و کار ) موجود می باشند که هدايت و حاکميت بر فرايندهاي کسب و کار را فراهم می نمايند.

نگاه ما در ارتباط با مديريت فرايندهاي کسب و کار با ديدگاه ها و سطوح استراتژيک از طريق مدل انگيزشی کسب و کار bmm خواهد بود که در اين بخش از سايت به تدريج تشريح و به بحث گذاشته خواهد شد اميدواريم دوستان ما را از رهنمودهاي گرانبهايشان محروم نسازند و ما را در هر چه بهتر ارائه نمودن اين موضوع ياري نمايند.