بالا
 تعرفه تبلیغات




 دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: ایده های جالب رقبای تبلیغاتی+عکس

  1. #1
    O M I D آواتار ها
    • 15,114
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    راه های ارتباطی

    پیش فرض ایده های جالب رقبای تبلیغاتی+عکس



    ایده های جالب رقبای تبلیغاتی

    نیکون در برابر لومیکس

    شرکت تولیدی دوربین های عکاسی دیجیتالی "نیکون" (Nikon) در تبلیغ محصول جدید خود با امکان تشخیص چهره به صورت خودکار، از این تبلیغ استفاده کرده است:


    " نیکون - تمرکز بر چهره" مهم نیست چهره ی ارواح باشد یا انسان، اسکلت، یا آدم های فضول... نیکون همه را تشخیص می دهد.


    لومیکس(Lumix)، رقیب نیکون، تبلیغ زیر را با این موضوع منتشر کرده است: لومیکس صورت هایی را که هنوز به دنیا نیامده اند را هم تشخیص می دهد!




    . کوکا کولا در برابر پپسی:

    این دو غول تولید کننده ی نوشیدنی های بدون الکل، همیشه در حال رقابت و جنگ تبلیغاتی بر علیه یکدیگر بوده اند. گاهی این تقابل به مسخره کردن شرکت و محصولات دیگری هم کشیده شده است.
    پپسی:

    کوکاکولا طبقه دوم این ساختمان را برای دفتر بازاریابی و فروش محصولات خود خریده است و در مقابل آن تابلویی با عبارت: " کوکاکولا، در طبقه دوم" را برای راهنمایی مراجعه کنندگان نصب کرده است. چند روز بعد، پپسی، تابلویی را در کنار تابلوی کوکاکولا نصب می کند با این عنوان: " پپسی، همه جا " !






    حتی طوفان و برف هم نمی تواند مانع از خریدن پپسی توسط مردم شود!




    به نظر می آید که نی هم دلش نمی خواهد وارد قوطی کوکاکولا شود!





    کوکاکولا:







    راننده پپسی در حال نوشیدن کوکاکولا است!






    . بی ام و در برابر آئوودی در برابر سوبارو:


    این یکی یک جنگ تبلیغاتی کلاسیک و خیلی جالب است. بی ام و جنگ را شروع می کند:

    در پوستر زیر نوشته است: تبریک به آئوودی بخاطر بردن عنوان اتومبیل سال 2006 آفریقای جنوبی، از طرف برنده عنوان اتوموبیل سال 2006 جهان!





    آئوودی پاسخ می دهد:

    تبریک به بی ام و بخاطر بردن عنوان اتوموبیل سال 2006 جهان از طرف برنده 6 دور متوالی مسابقات اتوموبیلرانی 24 ساعته "لو مان" از سال 2000 تا 2006





    سوبارو هم برای اینکه چیزی گفته باشد:

    آفرین به آئوودی و بی او و برای برنده شدن در مسابقات زیبایی، از طرف برنده بین المللی موتور سال 2006!







    بیک : روی هر سطحی می نویسد







    این هم تبلیغ ماژیک






    دفعه بعد، 5/3 ثانیه زودتر این صفحه را باز کنید تا بتوانید اتومبیل بی ام و

    مدل کوپه را قبل از اینکه دور شود ببینید!






    این دو تابلو به صورت شفاف ساخته شدن
    و منظره پشت سرشون رو به این شکل نمایش می دهند.
    در نتیجه در هر آب و هوایی (بارانی / آفتابی و ...) درست کار می کنن.
    تبلیغ سرعت بالای اتومبیل





    زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن

    .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن

  2. #2
    زهره محبی آواتار ها
    • 427

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    محل تحصیل
    کرج
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    خیلی خیلی جالب بود

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •