سلام دوستان
بلاخره 939 هم اومد...
ایرانسل میخواهد مثل 936 این امکان رو بدهد که خود کاربران شماره رو انتخاب کنن
جزئیات:
- لطفاً پیش از اقدام نسبت به ثبت نام، شرایط و مقررات زیر را دقیقاً مطالعه فرمایید.
- دور جدید انتخاب شماره های طلایی اعتباری ایرانسل از٦ تیر تا ٦ مرداد ٨٩ می باشد و خارج از مدت یاد شده شماره ای رزرو نخواهد شد.
- شما می توانید شماره تلفن همراه مورد نظرتان را از میان شماره های موجود از ٠٩٣٩١٠٠٠٠٠٠ تا ٠٩٣٩٩٩٩٩٩٩٩ انتخاب نمایید. اگر این شماره قبلاً توسط سایرین ذخیره نشده باشد، به نام شما رزرو خواهد شد.
- صحت و مسئولیت تمامی اطلاعات ثبت نامی و مدارک ارسالی و تطابق با مشخصات هویتی اشخاص کاملاً به عهده خود مشترک می باشد و هرگونه پیامد احتمالی متوجه خود شخص خواهد بود.
- امکان ویرایش و یا تغییر شماره ملی و همچنین شماره تلفن تماس که در گام نخست ثبت نام وارد می کنید به هیچ وجه وجود نخواهد داشت، لذا در وارد کردن این اطلاعات نهایت دقت را مبذول نمایید.
- قیمت شماره طلایی برای سیم کارت اعتباری بدین قرار است:
- هر فرد در این دوره تنها می تواند در مجموع ٥ شماره طلایی انتخاب کند. مشترکین تجاری در صورتی که مایلند بیش از ٥ شماره خریداری نمایند، می توانند درخواست خود را به corporatesales@mtnirancell.ir ارسال نمایند.
- پرداخت هزینه شماره طلایی تنها از روش های زیر ممکن می باشد و پرداخت های انجام شده به غیر از این شیوه ها معتبر نمی باشد:
- پرداخت از طریق کارت شارژ
- پرداخت اینترنتی
- در صورتی که پرداخت هزینه شماره طلایی را از طریق کارت شارژ انجام می دهید، می بایست کارت شارژها را تا زمان اطمینان از واریز مبلغ آنها به حساب کاربری تان و جهت پیگیری های بعدی، نزد خود نگهدارید.
- حداکثر ٧٢ ساعت از زمان انجام رزرو فرصت دارید تا کل هزینه شماره طلایی را پرداخت نمایید، چنانچه پرداخت دیرتر از زمان مشخص شده انجام پذیرد، شماره طلایی به نام شما ثبت نخواهد شد. ٧٢ ساعت مهلت پرداخت مذکور، شامل روزهای تعطیل و غیر کاری هم می باشد.
- خریدار سیم کارت ظرف ٧ روز کاری از تاریخ انعقاد قرارداد (از زمان پرداخت هزینه اتصال) می تواند از خرید سیم کارت منصرف شود و درخواست بازپرداخت هزینه را بنماید. جهت بازپرداخت هزینه، مشتری می بایست طی ٧ روز از زمان پرداخت هزینه، به وب سایت www.irancell.ir مراجعه کند و فرم مربوطه را تکمیل نموده و سپس طبق دستورالعمل های ارائه شده، فرایند بازپرداخت را پیگیری نماید.
- • برای فعال سازی شماره طلایی بایستی مدارک شناسایی خود را به ایرانسل ارسال نمایید، در غیر این صورت سیم کارتتان غیر فعال خواهد بود.
- مشترک هنگام دریافت سیم کارت از مأمور پست بایستی اصل کارت ملی یا شناسنامه خود را همراه داشته باشد و یک نسخه از کپی آن را به مأمور پست تحویل دهد. (سیم کارت، تنها به مالک آن تحویل خواهد شد.)
- درصورتیکه پس از ٢ بار مراجعه مسئول اداره پست برای تحویل سیم کارت، در محل حضور نداشته باشید، سیم کارت شما به مناطق پستی (در تهران) و یا دفتر مرکزی پست (در شهرستانها) ارجاع داده می شود. به یاد داشته باشید چنانچه مشترکین ظرف ١٥ روز از ارجاع سیم کارت به اداره پست برای دریافت آن اقدام ننمایند، سیم کارت از اداره پست به ایرانسل برگشت داده می شود. سیم کارت برگشتی از پست به مدت ٩٠ روز در شرکت ایرانسل نگهداری می شود. بدیهی است که پس از پایان ٩٠ روز مذکور، مشترک هیچ حقی نسبت به اشتراک خدمات و شماره اختصاص داده شده، نخواهد داشت.
- امکان رزرو و خرید شماره طلایی برای کودکان ناتوانان از طریق ولی، قیم و اقوام نزدیک وجود خواهد داشت.
- هزینه اتصال به اینترنت در فرایند ثبت نام به عهده خریدار بوده و بر اساس تعرفه شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت محاسبه می گردد.
موارد مربوط به ثبت نام سیم کارت
* ارائه کد پستی ١٠ رقمی صحیح مطابق با آدرس برای ثبت نام الزامی است. برای اطلاع از کد پستی صحیح محل سکونت به قبوض تـلفن ثـابـت، آب، برق یا گاز مراجعه نمایید، زیرا کد پستی ثبت شده در کارت ملی، لزوماً مربوط به مـــحل سکــونت فعلی شما نمی باشد.
* لطفاً در ارائه کد پستی و سایر اطلاعات دقت نمایید، زیرا اطلاعات در پرونده شما(در سیستم ایرانسل) ثبت شده و مبنای ارائه کلیه خدمات و هدایای ام تی ان ایرانسل خواهد بود.
* برای شروع استفاده از سیم کارت ایرانسل می بایست ثبت نام مالک سیم کارت تکمیل شده و همچنین کپی شناسنامه یا کارت ملی - یا گذرنامه برای اتباع خارجی - مالک سیم کارت (با درج شماره تلفن ایرانسل مشترک روی آن) به ایرانسل ارسال شده باشد.
* به یاد داشته باشید که برای فعال سازی سرویـس پیام چند رســـانه ای (MMS) می بایست پس از مطالعه شرایط و ضوابط این سرویس، فرم مربوطه را از فروشندگان مجاز دریافت نموده به طور کامل تکمیل و امضاء کرده و با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی (و یا گذرنامه برای اتباع خارجی) و یک کپی از آن که شماره همراه ایرانسل روی آن درج شده است، به فروشندگان مجاز ایرانسل تحویل دهید.
ضوابط و مقررات سرویس پیام چند رسانه ای (MMS) و تعهدات پذیرفته شده توسط متقاضی
اینجانب به عنوان مشترک ایرانسل متعهد می شوم که در استفاده از سرویس پیام چند رسانه ای (MMS)، نکات زیر را رعایت نموده و متعهد به عدم تخلف از آنها می باشم. بدیهی است که هرگونه تخلف از این موارد موجب پیگرد قانونی اینجانب مطابق با موازین قانونی جاری کشور خواهد بود:
- در زمان درخواست استفاده از سرویس پیام چند رسانه ای (MMS) مشخصات دقیق فردی و نشانی کامل خود را ارائه کرده و هر گونه تغییر آدرس خود را حداکثر ظرف مدت ١٠ روز به ایرانسل اطلاع خواهم داد.
- در ارائه اطلاعات از اسم مستعار یا غیر واقعی استفاده نکنم.
- درصورت انتقال، فروش یا سرقت تلفن همراه (سیم کارت) می بایست نسبت به انجام مراحل قانونی (بر اساس مقررات مربوطه) اقدام نمایم؛ درغیراین صورت، عواقب ناشی از هرگونه سوء استفاده از سیم کارت و سرویس های مرتبط به عهده شخص من خواهد بود.
- مجاز به انجام تبلیغات انبوه تجاری، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی با استفاده از این سرویس نمی باشم و انجام تبلیغات از این طریق، تنها با عقد قرارداد بر اساس مقررات جاری کشور با ایرانسل امکان پذیر خواهد بود. همچنین، درصورتی که تمایل به دریافت تبلیغات نداشته باشم، باید مراتب را به ایرانسل اطلاع دهم.
- مطلع هستم که ارسال پیام های چند رسانه ای (MMS) حاوی اطلاعات طبقه بندی شده، اطلاعات منافی امنیت ملی، اطلاعات مربوط به حریم خصوصی افراد یا پیام هایی که به هر نحو موجب تخریب و یا هتک حرمت افراد (حقیقی یا حقوقی) شود، پیام های حاوی ویروس، نرم افزارهای مخرب، بازی های حاوی ویروس، کرم و هرزنامه، پیام های مستهجن و خلاف شئونات ایرانی/ اسلامی، پیام های تهدید آمیز و یا ارسال هرگونه پیام حاوی اطلاعاتی که موجب خدشه دار شدن امنیت روانی، اقتصادی و اجتماعی افراد حقیقی و حقوقی شود به لحاظ قانونی اکیداً ممنوع است و اینجانب متعهد به رعایت محدودیت های مذکور می باشم. بدیهی است تشخیص این موارد مطابق با قوانین ومقررات جاری کشور بر عهده مراجع ذیصلاح قانونی خواهد بود.
- به منظور صیانت از ارزشهای اسلامی و اخلاقی و همچنین، حفظ حریم خصوصی اشخاص، مشترکین می توانند درصورت دریافت پیام های چند رسانه ای غــیر مجاز (از جمله موارد فوق الذکر) حداکثر ظرف مدت ٤٨ ساعت پس از دریافت، پیام مذکور را بصورت رایگان به شماره "گزارش تخلف" ایرانسل (یعنی ٢١١٧ از خط ایرانسل)، ارجاع دهند.
- برای اطلاع از خدمات ایرانسل ویژه سیم کارت های اعتباری، به www.irancell.ir مراجعه فرمایید.
- شما می توانید جهت ارائه پیشنهادات، انتقادات و شکایات به وب سایت www.irancell.ir مراجعه فرمایید.
- برای ارتباط با مرکز تماس ایرانسل، کافیست تنها شماره ٧٠٠ را از سیم کارت خود و یا شماره ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ را از سایر خطوط شماره گیری کنید.
- شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل (سهامی خاص)، با عنوان بازرگانی ام تی ان ایرانسل
- نشانی: تهران، بلوار آفریقا، خیابان آناهیتا، ساختمان امین
- شماره های تماس: از خط ایرانسل ٧٠٠ و از سایر خطوط ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠
- علاوه بر تمامی موارد بالا، «قرارداد مشترکین» مندرج در وب سایت ایرانسل www.irancell.ir را نیز مطالعه نموده و پذیرفته ام.
اینجانب بدین وسیله کلیه مندرجات، تعهدات، شرایط و ضوابط را به طور کامل مطالعه نموده، از مفاد آن مطلع گردیده و متعهد به رعایت و اجرای آن میباشم و تمامی عواقب مربوط به آن را میپذیرم.
ادرس ورود به صفحه:
اعداد طلایی