طبق اعلام فيس‌بوك، ماهانه حدود 20 ميليون ويديو به اين سايت شبكه اجتماعي ارسال مي‌شوند.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حقيقت شمار ويديوهايي كه به اين سرويس ارسال مي‌شوند، از زماني كه فيس بوك به كاربران امكان داده از طريق اي‌ميل و هم‌چنين از طريق آيفونشان ويديوها را به اين سايت ارسال كنند، دو برابر شده است.

اما تنها ويژگي ارسال ويديو نيست كه توجه كاربران اين سرويس را جلب كرده زيرا حدود نيم ميليارد كاربر جهاني اين شبكه اجتماعي، در ماه تقريبا دو ميليارد ويديو تماشا مي‌كنند.
در حاليكه اين آمار قابل ملاحظه به نظر مي‌رسد با اين همه در مقايسه با عادت‌هاي تماشا در ميان كاربران اينترنت آمريكا چندان بالا به شمار نمي‌رود.

طبق آمار كام اسكار، كاربران اينترنت آمريكايي در ماه آوريل حدود 30.3 ميليارد ويديو تماشا كردند و سايت‌هاي گوگل با پخش حدود 13 ميليارد كليپ ويديويي، 43.2 درصد از اين بازار را به دست آوردند.
فيس بوك نيز در فهرست 10 سايت ويديويي برتر كام اسكار از نظر شمار بازديدكنندگان منحصر وجود دارد و طبق گزارش اين شركت پژوهش اينترنت، 41.3 ميليون كاربر آمريكايي فيس‌بوك در ماه آوريل ويديو مشاهده كردند. همچنين كاربران فيس بوك در اين مدت به طور متوسط 5.6 ويديو مشاهده كردند.
بر اساس اين گزارش در مقابل سايت‌هاي ويديويي گوگل 136.2 ميليون بازديدكننده منحصر داشتند كه به‌طور متوسط 96 ويديو در ماه مشاهده كردند.