بينگ در كانون توجه بازاريابان جست‌وجو







به گفته كارشناسان، با يكي شدن فعاليت‌هاي جست‌وجوي مايكروسافت و ياهو، احتمال دارد بازاريابان بهينه‌سازي سايت‌هاي خود را علاوه بر گوگل، براي جست‌وجوگرهاي ديگر نيز انجام دهند.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بر اساس ارزيابي‌ها ممكن است بينگ، به‌محض يكپارچه شدن فعاليت‌هاي جست‌وجوي مايكروسافت و ياهو، 30 درصد از جست‌وجوهاي انجام گرفته اينترنتي را تشكيل دهد.

اين درصد چندان قابل توجه نيست اما به گفته كارشناسان، كاربران در آينده با دنياي دو جست‌وجوگر مواجه مي‌شوند كه اين وضعيت موجب مي‌شود، به روش بهينه‌سازي موتور جست‌وجو براي هر دوي گوگل و بينگ توجه شود.

كارشناسان تاييد كرده‌اند كه تكنيك‌هاي بهينه‌سازي براي هر دوي گوگل و بينگ يكسان عمل مي‌كند اما بينگ چندين فرصت جديد براي بازاريابان جست‌وجو دارد؛ به عنوان مثال بينگ كادر پيش نمايشي را عرضه مي‌كند كه در آن اطلاعات بيش‌تري درباره يك وب سايت نمايش داده مي‌شود.
كادر پيش نمايش مي‌تواند ويديوي‌هاي يوتيوب را نيز نمايش دهد. مزيت ديگر اين حقيقت است كه بينگ اطلاعات تماس را در صورتي كه چنين اطلاعاتي در يك صفحه وب موجود باشند، نمايش مي‌دهد.

در حالي كه برخي از بازاريابان شكايت دارند كه نمي‌توانند به اندازه كافي از بينگ ترافيك داشته باشند، برخي در مورد كارآمد بودن تكنيك بهينه‌سازي موتور جست‌وجو براي مديران سايت‌ها پس از يكپارچه شدن ياهو و مايكروسافت پرسش مي‌كنند اما تنها راه براي دريافتن اين مساله، به انتظار نشستن و آزمايش آن است.

تكنيك بهينه‌سازي موتور جست‌وجو به وب‌سايت‌ها امكان مي‌دهد با قرار گرفتن در مكان‌هاي مناسب رده‌بندي موتورهاي جست‌وجو، شمار بازديدكنندگانشان را افزايش دهند.

__________________