آشنايي با مدارك بين المللي مايكروسافت( کامل)
فن آوري اطلاعات و مدارك مايكروسافت

( بخش اول )

مقدمه

عصر جديد يك عصر مبتدي و متوسطه نيست بلكه شما هر ثانيه با يك عصر پيشرفته در ارتباط هستيد.
ديگر زمان كاغذ - قلم - پستچي تمام شده و اكنون زمان e-book e-pen
e-learning و IT و ... است .
همه ما با اصطلاح « فن آوري اطلاعات » كم و بيش آشنا هستيم و يا تنها درباره آن تا يك خط مي توانيم توضيح دهيم و يا لغت آنرا به لاتين تلفظ كنيم ولي اين كافي نيست چون اين اصطلاح به ظاهر آسان داراي مقوله اي بس پيچيده و وسيعي است.
ولي ما در اين مقاله مختصراٌ شما را با تمام دنياي آن آشنا مي كنيم و اين بحث پيچيده را براي شما آسان خواهيم كرد.

IT چيست ؟

IT يا Technology Information را به طور عام فن آوري اطلاعات گويند .
« هر چيزي كه در تعريفش توام با كار با اينترنت / ارتباط راه دور آن لاين / آموزش الكترونيكي / فن آوري اطلاعات / تكنولوژي اطلاعات و ديگر پارامتر هاي علمي باشد شما مي توانيد بخشي از IT بناميد. »
پديده IT را به جرات مي توان مهم ترين ويژگي دهه اخير دانست . تكنولوژي اطلاعات اينك در بر گيرنده تمام عرصه هاي فن آوري و پيشرفت دانش بشري است و تمامي فن آوري هاي ديگر را متاثر ساخته است.
صنعت IT شتابان گام به سوي پيشرفت هاي آينده بر مي دارد و ما ناگزير به آنيم تا با همسو شدن با اين فن آوري بين المللي فاصله خويش را با پيشرفت هاي جهاني كاهش دهيم .
واضح است كه يادگيري بر اساس موازين بين المللي همراه با اخذ گواهينامه و مدارك بين المللي علاوه بر افزايش دانش فني و پيشرفت جامعه از مطمئن ترين روشهاي حضور متخصصان ايراني در عرصه هاي بين المللي و گسترش صنعت IT در كشور خود به همراه ارتباط قوي با دنياي مجازي مي باشد
در همين راستا ما در ادامه اين مقاله شما را با يكي از پديده هاي IT آشنا خواهيم كرد و آن چيزي جز « آموزش الكترونيكي » - « آشنايي با مدارك بين المللي مليكروسافت »- « آشنايي با امتحانات آن لاين مايكروسافت» نيست .

گردآونده:طه-Borna66