شرمنده میدونم که کار ساده ای ولی ....خوب حالا امیدوارم که مفید باشه
1- ابتدا یک platonic مطابق شکل زیر ایجاد میکنید
2- مدل platonic را bucky انتخاب کرده و segment را بر روی 2 تنظیم میکنیم
3-platonic ساخته شده را Editable Object میکنیم مانند تصویر زیر
4-use polygon tools را فعال کرده و ابزار matrix extrude را انتخاب میکنیم. تنظیمات پیش فرض را Apply میکنیم
5- برای به دست آوردن شکل مورد نظرتان میتوانید تنظیمات را تغییر داده و از ابزارهای ( Twist , Bend, Blug ) استفاده کنید ضمنآ برای نرمتر شدن آن نیز میتوانید از Hayper Nurbs استفاده کنید.
6- حالا متریال دلخواهتون رو بدید ببینم چی میسازیت
اگه هر جاش با مشکلی مواجه شدید بگید تا کمکتون کنم.