خلاصه:
در واقع مهم نیست كه بازاریابی را چه تعریف كنیم. مهم این است كه بدانیم نمیشود در دنیای مدرن امروز بدون بازاریابی به فعالیت اقتصادی ادامه داد و باز مهمتر اینكه: بازاریابی همان تبلیغات نیست!
بحث های موجود در مقاله:
بازاریابی چیست؟
تعیین اهداف
اهداف شركت را میتوان از طریق سه پرسش استخراج كرد.
چقدر میخواهید بهدست آورید؟
چقدر باید بهدست آورید؟
چقدر میتوان بهدست آورد؟
آمیزه موفق بازاریابی
چه كسانی، چطور و چرا؟
این سه پرسش، پرسشهایی مهم هستند. اما در چه زمینههایی؟
محصولگرا بودن
مشتریگرا بودن
قلمرو گرا بودن
وظیفهگرا بودن
بازاریابی ارتباطات
در بحثهای مربوط به بازاریابی مقوله ارتباطات هم جایگاه بسیار مهمی دارد ...
متن کامل را در فایل ضمیمه ببینید