سلام و خسته نباشید
در مورد ثبت نام بدون آزمون میخواستم بپرسم که من الان دانشجوی کارشناسی هستم ولی در یک شهر دیگه دانشگاه پیام نور حالا همین رشته رو دانشگاه شهر خودمون وارد کرده

من فایل های ثبت نام بدون آزمون رو خوندم چند جا برام سوال پیش اومد اگه میشه راهنماییم کنید من از مطالبی که خوندم و متوجه نشودم عکس گرفتم که میزارم واستون

http://8pic.ir/images/idyifxgj1nr53g9oedf8.jpg





خوب حالا سوال های من


سوال اول در مورد کد 14 هست ،من اگه انصراف بدم و خودمو به نظام وظیفه معرفی نکنم و از مدت انصرافم یکسال نگذشته باشه میتونم شرکت کنم؟


سوالم دوم اینه که من الان ترم 9 هستم اگه بخوام ادامه بدم 3 ترم دیگه بشتر سنوات ندارم ! حالا اگه انصراف بدم و در این آزمون قبول بشم چند ترم سنوات دارم ؟ مثلا من ترم 9 هستم اگه تغییر رشته بدم در اون رشته فقط 3 ترم سنوات برام مونده ولی حالا میخوام از دوباره آزمون شرکت کنم بعد قبولی همون 12 ترم را سنوات دارم یا اینکه 3 ترمی که از 9 ترم مونده؟


سوال سوم اینکه در قسمت تذکرات مهم بند 7 داره بند 6 رو یه جورایی نقض میکنه به این خاطر که در بند 6 میگه اگه انصراف داده باشی میتونی شرکت کنی و ادامه تحصیل بدی ولی در بند 7 میگه اگه انصراف دادی بایت خدمت بری و بعدا که خرمتت معلوم شد شرکت کنی؟!!!منظورش چی بوده؟


سوال چهارم اینه که عبارتی که زیرش خط کشیده شده نوشته که اگه دانشجو هستید انصراف ندید و در این آزمون میتونید شرکت کنید ...حالا من میتونم الان که ترم 9 هستم و موقع امتحانات هست در این ثبت نامی شرکت کنم و بعدش که قبول شدم از رشته اولی انصراف بدم و به دانشگاه شهر خودم بیام ؟!!شرمنده من خودم گیج شدم واسه هین این چند عبارت رو عکس گرفتم تا شما که تجربتون بیشتر هست راهنماییم کنید.


در آخر میخواستم بدونم که اگه الان دانشجو هستم و نمیتونم در این ثبت نامی شرکت کنم و جوابتون آری هست اگه انصراف بدم و از مدت انصرافم یکسال نگذرد میتونم شرکت کنم و در صورت شرکت کردن چقدر سنوات دارم در ضمن تبصره یک هم مد نظرتون باشه من ترم 9 هستم و باید انصراف بدم آیا میتوانم یا نه؟
خیلی ممنون از وقتی که میگذارید برای راهنمایی کردنم
در انتها بگم شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا میخواهم انصراف بدم و باز همین رشته را انتخاب کنم ...دلیل این است که رشته ای میخوانم را تازه شهر خودمان آورده و با مشکلاتیکه خانوادم ام دارند نمیتوانم در شهر دیگر دانشجو باشم و نتوانستم در این ترم ها درس خود را تمام کنم حالا که همچین فرصتی به دست آمده میخوام اگه میشه که خدمت نرم و بتونم ادامه تحصیل بدم که اگه نمیشود ترم بعدی انصراف بدم و به خدمت برم و بعدش در ثبت نام سال آیینده شرکت کنم