معرفي خودروهاي محبوب بانوان + عکس


در بازار رقابتي امروز خودرو جهان شركتهاي بزرگ حتي به جنسيت خريدارانشان هم توجه مي‌كنند. براي آنها مهم است كه محصولاتشان را زنان مي‌خرند يا مردان.
شركتهاي بزرگ خودروسازي جهان همان‌طور كه خودروهايي را متناسب با سن خريدارانشان روانه بازار مي‌كنند به جنسيت خريداران نيز توجه دارند.
تفاوت سليقه مردان و زنان در هنگام خريد خودرو باعث شده تا خودروسازان به سراغ سلايق و علائق مشتريان زن و مرد خود رفته و با پيدا كردن اين ويژگيها بتوانند محصولاتشان را راحت‌تر بفروشند.
در واقع فروش بر اساس جنسيت خريدار به شاخه‌اي مهم در علم بازاريابي در صنعت خودروسازي تبديل شده است. به عنوان مثال آمار نشان مي‌دهد كه زنان نسبت به مردان تمايل بيشتري به خريد خودروهاي دوديفرانسيلي دارند. در حالي بيشتر خريداران خودروهاي پرقدرت را مردان تشكيل مي‌دهند.
همچنين زنان نسبت به خريد خودروهاي كمپكت، هاچ‌بك و سدان نيز چندان بي‌علاقه نيستند. در همين حال زنان بيشتر از مردان هنگام خريد خودرو به طراحي آن توجه مي‌كنند. همچنين نكته جالب اينجاست كه زنان بيشتر به خودروهاي ساخت شركتهاي آسيايي علاقه‌مند هستند تا خودروهاي ساخت شركتهاي اروپايي و آمريكايي!

در زير با خودروهايي آشنا مي‌شويد كه از آنها با عنوان خودروهاي محبوب زنان ياد مي‌شود: